چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

علیزاده: تعطیلات فرصت خوبی برای ماست

معاون فنی ورزشی باشگاه مس گفت: تعطیلات فرصت خوبی است تا با شناسایی نقاط ضعف در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.

علی علیزاده در مورد شرایط تیم مس رفسنجان و اولین پیروزی این تیم اظهار داشت: نتایج ما خوب نبوده است اما در مقایسه با رقبا ما خوب نتیجه گرفتیم. ضمن این که هنوز برای قضاوت زود است و هفته های ابتدایی لیگ را سپری کردیم. در نتیجه باید بیشتر فرصت داد و نباید به خاطر این چند بازی تیم را قضاوت کرد. البته به هواداران حق می دهم نگران شرایط تیمشان باشند اما وقتی تیم خوب بازی می کند جای نگرانی نیست و خواهید دید که به زودی اوضاع تغییر می کند. حتی می توان از این تعطیلات استفاده کرد و ضعفهای تیم را برطرف کرد.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما از ابتدا خوب بود و از عملکرد بازیکنان و سرمربی راضی بودیم. ببینید در همین چند هفته چند اشتباه داگر امتیازاتی که از این طریق از دست رفت را به ما برگردانند جایگاه تیممان به مراتب بهتر خواهد شد.طبیعی بود که مشکلاتی بوجود باید ولی تعطیلات پیش رو فرصت خوبی است تا از برخی ضعف ها را برطرف کرده و به شرایط نرمال برگردیم.

علیزاده در مورد مشکلات مالی باشگاه های مس و این که هنوز پول به این باشگاه تزریق نشده است گفت: این مشکلی نیست که حل نشود و در این سالها صنایع مس همواره حامی ما بوده است. از این رو جای نگرانی نیست و به زودی پول بازیکنان پرداخت می شود. شرایط از نگاه ما بد نیست و باید با تلاش نتایجی کسب کنیم که جوابگوی حمایت ها باشد و در راهی که قدم گذاشتیم موفق شویم.