شنبه یکم اردیبهشت ماه

مومنی: بارندگی را دلیل لغو بازی اعلام کردند

نایب رئیس هیات فوتبال گیلان در مورد لزوم بازی ملوان و فولاد گفت: شرایط از نظر ما برای برگزاری بازی فراهم بود اما به نظر داور احترام می گذاریم.

میرشهاب مومنی در مورد لغو بازی تیم های ملوان و فولاد به دلیل بارندگی و شرایط نامساعد زمین اظهار داشت: داور و ناظر مسابقه بازی را لغو کردند. آنها تصمیم گیرنده هستند و ما چاره ای جز اطاعت نداریم. من نماینده ای از هیات فوتبال به ورزشگاه فرستاده بودم. او با من تماس گرفت و گفت زمین مشکل چندانی ندارد ولی باید به نظر داور احترام گذاشت.  زمین انزلی بر اساس گزارش نماینده ما هیچ مشکلی نداشته است.

وی در مورد این که زمین آسیب دیده است تاکید کرد: برای برگزاری بازی در این زمین به ما مجوز دادند و دو بازی پیش از این در همین زمین برگزار شد. در این خصوص با باشگاه ملوان صحبت کردم و آنها ادعا دارند بازی می توانست برگزار شود. چون قبلا در اینجا مسابقاتی در بارندگی برگزار شده ولی حالا در این شرایط یک داوری می گوید با توجه به بارندگی مسابقه برگزار نمی شود. این دلایلی است که برای ما آوردند. زمین هیچ آسیبی ندیده است و تا جایی که به ما گفتند به دلیل بارندگی بازی را لغو کردند. زمین کاملا سالم است و به ما برای برگزاری این بازی مجوزداده بودند.

نایب رئیس هیات فوتبال گیلان در پاسخ به این که چرا بازی 24 ساعت بعد به تعویق نیفتاد گفت: فکر می کنم چون لیست تیم ملی اعلام شده و بازیکنان ملی پوش قرار است به تیم ملی ملحق شوند قاعدتا این مسابقه به این دلیل بعد از 24 ساعت برگزار نشد. در واقع چون ملی پوشان به تیم ملی ملحق می شوند نخواستند 24 ساعت منتظر بمانند. دلیلش نمی تواند ادامه بارندگی باشد؛ چرا که بارندگی قطع شد و امروز هوا خوب است و من بعید می دانم به دلیل ادامه بارندگی بازی را به 24 ساعت بعد موکول نکردند.

مومنی ادامه داد: نمی دانم داستان دیگری است یا می خواهند برای لغو این بازی داستان بسازند چرا که یا زمین آماده است که ما می گوییم آماده بود یا داور حاضر به برگزاری بازی نشد که ما هم احترام می گذاریم. اما پیشتر در شرایط بدتر از این مسابقات لیگ برتر برگزار شده است و من از این بابت تعجب می کنم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی