پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

حاشیه های فوتبالی

ساپینتو مربی پرتغالی تیم استقلال از ایران رفت . او با توجه به تعطیلات لیگ، عازم امارات شد تا تعطیلات را در کنار خانواده اش در امارات به سر ببرد.

* اسکوچیچ که قرار است جانشین مهدوی کیا در تیم امید شود با فدراسیون فوتبال به مشکل خورد.

* دراکان معتقد است طلب او از فدراسیون فوتبال۱۸میلیارد است، اما فدراسیون فوتبال طلب او را ۶میلیارد می داند. این مشکل باعث شده که اسکوچیچ هر روز در فدراسیون فوتبال دیده شود. اگر در این رابطه توافقی حاصل نشود شاید  اسکوچیچ مربیگری در تیم امید را از دست بدهد.

* درصورت راهیابی نکونام به تیم ملی که رقم خوردن این اتفاق فعلا کم رنگ به نظر می آید، شانس مجید جلالی جهت در اختیار گرفتن نیمکت تیم فولاد بیش از دیگران است.

* در حالیکه دو تیم پرسپولیس واستقلال دیدارهای هفته ششم را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما هر دو باشگاه از نحوه قضاوت داوران به کمیته انضباطی شکایت بردند.

* تیم ملی نوجوانان امروز صبح جهت شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه عازم کشور ژاپن شد. ملی پوشان نوجوان کشورمان روز شنبه نخستین دیدار خود را مقابل تیم ژاپن برگزار خواهد کرد.

* با توجه به شکایت باشگاه استقلال از جواد منافی مربی تیم نساجی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این مربی را به دادگاه فوتبال احضار کرد.

* فدراسیون فوتبال پاسخ نامه فیفا را به زوریخ مقر فیفا ارسال کرد. فیفا از فدراسیون فوتبال دلایل حوادث  واتفاقات بازی ایران با لبنان را جویا شده بود. فیفا یک هفته دیگر در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد، باید دید که پاسخ فدراسیون فوتبال تا چه اندازه توانسته فیفا را قانع کند. در نامه تهدیدآمیز فیفا به فدراسیون فوتبال بوی تعلیق هم به مشام می رسید.