شنبه یکم اردیبهشت ماه

آیا استیلی باعث اخراج اسکوچیچ شد؟

این روزها بحث برکناری اسکوچیچ و روی کار آمدن کارلوس کی روش توسط مهدی تاج به یکی از پر بحث ترین اتفاقات روز فوتبال ایران تبدیل شده است.

پشت پرده های زیادی هم وجود دارد که برخی از بیان آن چشم پوشی کرده و مدعی هستند عنوان کردن این اخبار در شرایط فعلی و در آستانه جام جهانی به نفع تیم ملی نیست.

اخیرا اما موضوعی عنوان می شود که گویا یکی از بهانه های اصلی تاج برای سپردن سکان هدایت تیم ملی به کی روش است.

همه روزی را که اسکوچیچ و حمید استیلی به ملاقات برج سازان معروف رفتند به خاطر دارند.

گویا در آن زمان تاج با حمید استیلی تماس گرفت و خواهان جلسه ای با اسکوچیچ شد. از آنجا که این دو در کمپ تیم ملی بودند تاج قرار مدارهایی گذاشت و به نوعی اسکوچیچ را برای گفت و گو دعوت کرد.

البته خیلی ها می گویند در این جلسه قرار بود برکناری را به این مربی اعلام کنند اما عدم حضور وی در این جلسه بهانه خوبی برای تاج شد تا به همین دلیل او را از تیم ملی کنار بگذارد.

شنیدیم استیلی به دلیل جلسه مهم و از پیش تعیین شده ای که با برج سازان معروف شمال تهران گذاشته بود اصلا به اسکوچیچ نگفت که تاج او را فراخوانده و وی را به جلسه با برج سازان شمال تهران برد.

در ادامه تاج همین موضع را بهانه کرد و به سرمربی تیم ملی گفت وقتی جلسه با رئیس فدراسیون را نادیده گرفته به ملاقات های بدون توجیه می روید همان بهتر که به جای تیم ملی به همین ملاقات ها بپردازید.

از این رو با وجود این که تاج از قبل هم خواهان حذف اسکوچیچ بود اما با این بهانه او را از تیم ملی کنار گذاشت و دلیل سکوت اسکوچیچ نیز همین موضوع است.

نویسنده: نیلوفر مژدهی