پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

بائو: آوردن کی روش هدر دادن بیت المال بود

معاون ورزشی باشگاه نساجی گفت: کی روش نسل بازیکنان تکنیکی را خانه نشین کرد و باید دوباره منتظر سوگلی هایش باشیم.

میثم بائو در مورد شرایط تیم نساجی اظهار داشت: هنوز برای قضاوت تیم نساجی زود است. شاید باید به ناداوری ها هم اشاره کنیم. چرا که اگر یکی از این ناداوری ها هم به تیم ما برگردد جایگاهمان تغییر محسوسی می کند. باید قبول کنیم که با همه این تفاسیر این تیم نیاز به زمان دارد. سرمربی عوض شده و بازیکنان تغییر کردند. تفکرات نسبت به مربیان قبل تغییر کرده و در کل پوست اندازی کردیم و باید همچنان صبور باشیم.

وی با اشاره به نتیجه بازی پرگل مقابل استقلال تصریح کرد: به نظر من گل دقایق ابتدایی استقلال تیم ما را به هم ریخت. فرق تیم های بزرگ و کوچک در تفاوت های روحی است. ما روی اشتباه خودمان و نه توانایی تاکتیکی حریف گل خوردیم و بازیکنان تمرکز خود را بعد از گل از دست دادند تا به خودمان بیاییم گل دوم را هم دریافت کرده و یک کارت قرمز هم گرفتیم. کار از آن به بعد برای ما سخت شد. از این رو بازیکنان بیش از این نمی توانستند کاری کنند.

معاون فنی باشگاه نساجی با انتقاد از اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی تاکید کرد: من واقعا نمی دانم چرا برخی در فدراسیون این اتفاقات را رقم زدند. نمی دانم براساس چه اصولی تصمیم گرفتند؛یعنی کی روش می تواند در این یک ماه کاری برای تیم ملی کند. او 8 سال در تیم ملی بود یک بار هم از گروه خودمان بالا نرفتیم. اگر این بار از گروهمان بالا برویم کار کی روش نیست و کار اسکوچیچ است. من فکر می کنم بهترین صعود ما با اسکوچیچ بود. با کی روش اگر یادتان باشد با زیر توپ زدن موقعیت ایجاد کردیم و گل زدیم و با داد و بیداد و دعا کردن موفق به شکست کره جنوبی شدیم. خوش شانس بودیم که با وجود موقعیت هایی که حریف داشت 5 گل نخوردیم.

بائو با اشاره به نتایج اسکوچیچ ادامه داد: با اسکوچیچ راحت ترین صعود را داشتیم و در حالی که 8 امتیاز عقب بودیم با اقتدار صعود کردیم. قبول دارم برخی مربیان کوچک هستند ولی با عملکردشان و با همین نتیجه ها بزرگ می شوند. این دلیل نمی شود که یک مربی به صرف این که اسم بزرگی دارند برنده شوند. این تغییرات فقط هدر دادن پول بیت المللی بود. وقتی به راحتی از اسم یک مربی که تیم را به جام جهانی برد می گذرند باید منتظر اتفاقات دیگر هم باشیم. من می دانم با این تغییرات داستان های قبلی دوباره شروع خواهد شد. سوگلی های تیم ملی می آیند و دوباره نسل بازیکنان تکنیکی خانه نشین می شوند. او 8 سال با تیم ملی این کار را کرد تا جایی که یک پلی میکر در لیگ ایران نداریم.