پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

لطیفی: کی روش باید تهاجمی بازی کند

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی  در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: واقعیت امر این است که من مخالف بازگشت کی روش به فوتبال ایران بودم اما اکنون که بازگشت، حمایت از وی را پشتیبانی از تیم ملی می دانم.

کی روش اما در مقدمه کار باید با توجه به ویژگی هایی که بازیکنان ایرانی دارند باید دست از فوتبال تدافعی بکشد و با شیوه ای نوین و تاکتیکی جدید راهی جام جهانی قطر شود. کی روش البته که بازیکنان ما و توانمندی های آنان را می شناسد اما اگر بخواهد انتظارات جامعه فوتبال کشور را برآورده سازد، باید تدارکی وسیع و برنامه ریزی کاملا اصولی داشته باشد. انگلیس، ولز یا آمریکا حریفان کوچکی نیستند اما غلبه بر آنها می تواند فوتبال ملی ما را در حد و اندازه واقعی خود نشان دهد و این میسر نمی شود مگر اینکه مسئولان فدراسیون و کارشناسان دلسوز و وطن دوست ایرانی با وی رایزنی کنند و او نیز باور کند که ما ایرانی ها هم فوتبال را خوب درک می کنیم.

ناگفته نماند که علی لطیفی از جمله ملی پوشانی بود که مرحوم ایویچ سرمربی قبلی تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه به وی اعتقاد زیادی داشت و آنچه را که می گوید به حتم ناشی از تجربیاتی است که دارد.

گفت و گو: حسن امامقلی