چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
نسیم تغییرات در فدراسیون دوومیدانی؛

شجاعی: فوندانسیون ورزش را قوی سازیم

با تغییر و تحولات تیم در سمت دبیری فدراسیون دوومیدانی پیش آمد، بیشتر کارشناسان دلسرد این رشته پایه با نوعی خوش بینی به قضیه نگاه می کنند.

احسان مهاجر شجاعی عضو سابق تیم ملی و از قهرمانان قاره ای دوومیدانی می گوید: خوشحال شدم که هاشم خزایی به سمت دبیر فدراسیون دوومیدانی منصوب شد. بعد از چند سال که نسبت به حضور هاشم صیامی در مسند رئیس فدراسیون ناامید شده بودیم، فکر می کنم که آقای خزایی از جنس دوومیدانی و از بدنه این ورزش است و دردها را می شناسد. من با خزایی در دوی 4*400 متر آسیا مدال گرفتیم و در داخل سالن نیز ایشان صاحب مدال آسیا بودند. اگر بگذارند می تواند روند اجرایی دوومیدانی را تغییر بدهد.

فدراسیون دوومیدانی در شرایطی به سر می برد که نیازمند حمایت وزیر ورزش است. دکتر سجادی خود صاحب رکورد و قهرمان آسیا بود، اما متاسفانه حداقل در این ورزش منفعل عمل کرده است. می دانیم که کل جامعه ورزش از ایشان توقع دارد. اما وزیر ورزش باید برنامه محور باشد.

مهاجر شجاعی در ادامه افزود: مشکل اصلی ورزش از زمانی شروع شد که به وزارتخانه انتقال یافت و همین مساله راه را برای مداخل نمایندگان مجلس هم فراهم آورده است در صورتی که حداقل ما می توانیم در دوومیدانی و اصولا همه رشته های ورزشی از پایه شروع کنیم تا به صدر برسیم.

فوندانسیونی که قوی باشد، ساختمان ورزش محکم تر پا می گیرد.

گفت و گو: صدیقه فتاحی