پنجشنبه سی ام فروردین ماه

رجائیان: از رحمتی حمایت می کند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم: رحمتی مورد حمایت باشگاه است و با توجه به تغییراتی که در این تیم رخ داد در نظر داریم به او فرصت دهیم.

محمد رجائیان در مورد شرایط تیم آلومینیوم و نتایج این تیم اظهار داشت:با توجه به پوست اندازی که تیم آلومینیوم داشته و تقریبا 18 بازیکن از ما جداشدند و فقط اسکلت اصلی حفظ شده است نمی توانیم به نتایج اخیر خرده بگیریم. قطعا برای رسیدن به نتیجه مورد نظر به زمان نیاز داریم. آنچه از تیم ما دیده شده بجز بازی با هوادار که خوب بازی نکردیم در سایر مسابقات حتی بازی هایی که باختیم تیم دست و پا بسیته ای نبودیم و این نوید روزهای بهتر را می دهد.

وی در مورد تغییر و تحولات این تیم پیش از شروع فصل تصریح کرد:ما سعی کردیم قرارداد برخی بازیکنان را افزایش داده و آنها را حفظ کنیم اما توان باشگاه آن چیزی نبود که این بازیکنان می خواستند. در نتیجه با وجود این که با ما قرارداد داشتند و دوست داشتیم در تیم بمانند با جدایشان موافقت کردیم. نمی گویم این جدایی برای ما بد شد چرا که آنها در تیم آلومینیوم شرایط روحی خوبی نداشتند و فکرشان مشغول مبالغ بالایی بود که دیگر تیم ها به آنها پیشنهاد داده بودند. از طرفی در ازای واگذاری آنها در آمدزایی کردیم و توانستیم بازیکنان دیگری جذب کنیم.

 مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ادامه داد: گاهی یک بازیکن را در ازای جذب بازیکنی دیگر معاوضه کردیم. باید ارزشگذاری کرده و اولویت ها را در نظر می گرفتیم. ما به دروازه بان احتیاج داشتیم. پورحمیدی برای ما خوب کار کرده بود اما قرضی بود در نتیجه با توافقی که با باشگاه تراکتور داشتیم یک بازیکن به آنها دادیم و این دروازه بان را گرفتیم. چون به این نتیجه رسیدیم در شرایط فعلی حفظ یک دروازه بان برای ما از یک وینگر و دفاع چپ بهتر است. در نتیجه به این معامله تن دادیم.

رجائیان در مورد جلسه اخیر به مهدی رحمتی و اولتیماتوم به این مربی تصریح کرد: رحمتی به شکل کامل مورد حمایت باشگاه است. ما اهداف بلند مدتی با او داریم. در نتیجه مسئولان باشگاه و مردم باید صبور باشند و هزینه این تغییرات را بپردازند.این بدان معنی نیست که هیچ توضیحی از او نمی خواهیم بلکه با رحمتی جلسه گذاشتیم و دلایل او را بررسی کردیم و او او توضیح خواستیم با این حال برخی تیم هایی که بیش از ما هزینه کردند و بازیکنان اسمی تری گرفتند چندان اختلاف امتیازی با ما ندارند. من قبول دارم تیم مان در برخی بازی ها باید برنده می شد اما یا باخت یا به مساوی تن داد.

وی در مورد انتشار بیلان مالی باشگاه در سایت کدال و حواشی بوجود آمده در خصوص انتشار قراردادهای فوتبال گفت: ما جزو اولین باشگاه هایی هستیم که قراردادها را ارئه دادیم. قربانزاده در مصاحبه ای عنوان کرد ما از باشگاه های صنعتی بیلان خواستیم وما جزو اولین باشگاه هایی هستیم که مدارک را ارئه دادیم. ما به دنبال هدفگذاری هستیم . چون اگر می خواهیم باشگاه شویم باید وارد بورس شویم و اگر می خواهیم وارد بورس شویم باید شفاف سازی کنیم. ما همه صورتهای مالی را هم به بورس و هم به سازمان خصوصی سازی دادیم.ممکن است ما به عنوان بنگاهی تجاری اشتباهی در قراردادی کرده باشیم اما شفاف سازی کردیم.