جمعه سی و یکم فروردین ماه

ذولفقار نسب: فدراسیون انتخاب را بر عهده کی روش نگذارد

بیژن ذوالفقارنسب درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازگشت کارلوس کیروش اظهار داشت: شرایط اصلا قابل پیش بینی نیست. ما هر چند از این مربی شناخت داریم و او هم چند بازیکن را خوب می شناسد و اطلاعاتی در مورد تیم ما دارد اما تا زمانی که اردو تشکیل نشود نمی توان ارزیابی از او داشت.در این اردو نفراتی به تیم ملی اضافه می شوند که قبلا سابقه همکاری با او را نداشتند و این موضوع می تواند چالش جدیدی برای این مربی باشد.

وی با اشاره به برخی اعتراض ها به این مربی و بازگشتش به فوتبال ایران تصریح کرد: کی روش مربی خود رایی است که اجازه دخالت به هیچ‌کس نمی‌دهد از این رو همه چیز در گروی تصمیمات او است. این مربی خوش شانس است که تیم خوب و آماده ای در اختیار دارد. این همکاری بیشترین سود را برای کیروش دارد. از این رو لازم است تا فدراسیون فوتبال نظارت ویژه روی کار او داشته باشد. قطعا هیچ کس در تیم کی روش آزادی عمل ندارد.

 کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به نیاز نبرم به حضور دستیار ایرانی در کنار کی روش تاکید کرد: فدراسیون نباید انتخاب همه دستیاران را به کی روش واگذار کند و باید برای حضور افرادی مثل نکونام پافشاری و تلاش کند. امیدوارم یک مربی ایرانی و چند همکار به او اضافه شوند بدون شک با توجه به زمان محدودی که دارد نیاز به همراهانی ایرانی دارد که به او آگاهی دهند. بدون شک همکاران او می توانند تاثیر زیادی در موفقیت تیم ملی و از بین بردن چند دستگی های به وجود آمده داشته باشند.