پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
والیبال  لهستان؛

ویلفردو لئون سکوت را می شکند

ویلفردو لئون در مسابقات جهانی والیبال بازی نکرد. کادر فنی  با توجه به مصدومیت او  از ناحیه زانو تصمیم گرفتند او در فرم کامل نیست. یکی از ستارگان تیم ما بعد از مسابقات به همه شرایط اشاره کرد.

مدت ها بود که هواداران و خود ویلفردو لئون به عملکرد این بازیکن در جام جهانی امیدوار بودند. سرانجام کادرفنی  تیم به سرپرستی نیکولا گربیچ Nikola Grbic  تصمیم گرفتند که این ایده کنار گذاشته شود.

بحث این بود که معلوم نیست لئون برای بازی کردن کی آمادگی لازم را خواهد داشت .

 این بازیکن والیبال در مصاحبه با tvpsport.pl گفت: «نمی توانم بگویم این تصمیم خوب بود.کمی عصبانی بودم زیرا همه چیز آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت.»

لئون اعتراف کرد که نسبت به کارکنان ( کادرفنی تیم )کینه داشت.  به چه دلیل؟  قرار بود بیش از یک هفته فرصت استراحت داشته باشم تا به فرم مطلوب برسم، اما  به من دو روز فرصت دادند. با این حال، من به گزینه مربی احترام می گذارم.

مهمتر از همه، هیچ تعارض یا سوء تفاهمی بین طرفین وجود ندارد. لئون با کل کادرفنی تیم وسباستین سویدرسکی Sebastian Świderski.رئیس PZPS، ملاقات کرد.

سباستین کریستوف سویدرسکی Sebastian Krzysztof Świderski (متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۷۷) بازیکن و مربی سابق والیبال لهستانی، رئیس فعلی فدراسیون والیبال لهستان و رئیس سابق ZAKSA Kędzierzyn-Koźle است. با ۱۹۳ سانتی متر قد در پست بلند زن بازی می کرد.از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲ بازیکن بود.او بخشی از تیم ملی لهستان در سال‌های ۱۹۹۶–۲۰۱۱ ، شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک آتن ۲۰۰۴، پکن۲۰۰۸، دارنده مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۰۶، سه بار قهرمان لهستان ۲۰۰۱، ۲۰۰۲،۲۰۰۳ بود.

هرچی تو دلم داشتم گفتم. پیشنهاد اصلی من این بود که شما باید در درمان مراقب باشید تا آسیب ها تکرار نشوند. لئون اذعان کرد که توجه و دقت کارکنان می تواند بیشتر باشد و اضافه کرد که منظور او خودش نیست.

ستاره تیم ما هم اعتراف کرد که از این همه سردرگمی و اطلاعات نادرست متاسفم. با این حال همه چیز را پشت سر می گذارد و با خوش بینی به آینده می نگرد.

نویسنده : کریستوف کاچمارچیک Krzysztof Kaczmarczyk 

ترجمه : رحیم رحیم زاده