شنبه یکم اردیبهشت ماه

تیم ملی با دو سرپرست به اتریش رفت

تیم ملی با دو تن از اعضای هیات رئیسه راهی اردوی اتریش شد  و مشخص نیست جانشین حمید استیلی در تیم ملی چه کسی خواهد بود.

در حالی که صحبت از بازگشت محمدمهدی محمد نبی به تیم ملی به عنوان سرپرست این تیم است بهرام رضاییان دیگر عضو هیات رئیسه نیز این تیم را در سفر به اتریش همراهی کرد. البته حضور رضاییان چیز عجیبی نیست و وی پیش از این هم به همراه اسکوچیچ تیم   ملی را همراهی می کرد.

با این حال در آن زمان حمید استیلی سرپرست تیم ملی بود اما رضاییان همیشه تیم ملی را همراهی می کرد. حالا هم نبی به همراه تیم ملی به اتریش رفته است در حالی که رضائیان هم در این سفر تیم ملی را همراهی کرده است. باید دید در نهایت در بازی اول تیم ملی مقابل ارگوئه چه کسی به همراه کادرفنی روی نیمکت خواهد نشست.

البته از نظر کی روش حضور هیچ یک از این دو فرقی ندارد چرا که او به هر حال به سرپرست تیم ملی اجازه دخالت در امور را نخواهد داد. وی پیش از این هم که نبی در تیمش سرپرست بود با او اختلافاتی داشت و در نهایت عذر وی را خواست. از این رو اینطور به نظر می رسد که نبی برای رسیدگی به امور، همراه تیم ملی به اتریش رفته و رضاییان اسما سرپرست خواهد بود.

 لازم به ذکر است تیم ملی ایران اولين بازی خود را اول مهر مقابل اروگوئه برگزار می کند و پنجم نیز در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف سنگال می رود.