شنبه یکم اردیبهشت ماه

سیاست کی روش برای کنار زدن منصوریان

سرمربی تیم ملی اصراری به همکاری با نکونام یا داشتن همکار ایرانی نداشت بلکه با اظهاراتش جلوی اضافه شدن منصوریان به تیم ملی را گرفت.

تیم ملی راهی اتریش شد و جواد نکونام این تیم را همراهی نکرد. به این ترتیب تمامی شایعات پیرامون این که نکونام در تیم ملی حضور خواهد داشت منتفی است. همانطور که پیش تر در البرز ورزشی خواندید این مربی علاقه ای به دستیاری کی روش ندارد و بیشتر مایل است سرمربی باشد. البته او در این مدت به کی روش کمک فکری داد و هنوز هم با او همفکری می کند اما قصد دارد به تعهدش نسبت به تیم فولاد وفادار باشد و در این تیم بماند.

اخیرا گفته شده بود نکونام با حفظ سمت در فولاد مربی تیم ملی هم می شود اما این مربی قبلو نکرد و باشگاه فولاد نیز با این درخواست فدراسیون فوتبال مخالفت کرد.

تاز طرفی کی روش گفته بود بجز نکونام با هیچ مربی دیگر ایرانی کار نمی کند. در واقع او با اظهارت اخیرش هرگز قصد تحت فشار قراردادن نکونام را نداشت و در واقع اصلا اصراری به همکاری با او نداشت چرا که آنها در این مدت دوری نیز با هم در ارتباط بودند. بلکه کی روش می دانست نبی و همکاران قصد دارند منصوریان را به تیم ملی نزدیک کنند از این رو به سرعت نظر خود را اعلام کرده و گفت هیچ مربی جز نکونام را همراهی نخواهد کرد. این اظهارات کی روش درواقع تلنگری بود تا نزدیکان فدراسیون تاج بدانند او هیچ همکار سفارشی را نمی پذیرد

حامد صادق زاده.