جمعه سی و یکم فروردین ماه

ناراحتی باشگاه ها از برنامه های جدید کی روش!

کی روش قبل از عزیمت به اتریش جلسه ای را با مدیران فدراسیون  فوتبال و اعضای سازمان لیگ برگزار کرد.

در این دور همی کی روش برنامه ها ی خود را تا زمان عزیمت تیم ملی به جام جهانی ارائه داد تا سازمان لیگ براساس آن برنامه های خود را طراحی کند.

عمده برنامه کی روش به در اختیار گرفتن بازیکنان تیم ملی است.سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور بازیکنان تیم ملی در مسابقات لیگ مخالفاتی نداشت، اما متذکر شد که بازیکنان ملی پوش بعد از هر بازی لیگ در اختیار تیم ملی قرار گرفته تا تمرین ریکاوری در تیم ملی صورت بگیرد.

کی روش اعتقاد دارد که ملی پوشان بعد از هربازی به جای حضور در تمرینات باشگاهی باید تا زمان بازی بعد در کمپ تیم ملی و در تمرینات تیم  باشند.

کی روش برنامه خود را داد وهمراه تیم ملی به اتریش رفت. قرار شد تا فدراسیون وسازمان لیگ در این رابطه با باشگاه ها اطلاع رسانی کنند. چنین هم شد اما موجی از نارضایتی از سوی باشگاه ها ایجاد شد.

باشگاه ها برخلاف کی روش فکر می کنند واعتقاد دارند که بازیکن باید در اختیار باشگاه باشد، در غیر این صورت تیم ها دچار چالش بزرگ قرار خواهند گرفت.

قرار است بعد از بازگشت تیم ملی از اتریش جلسه ای در این رابطه بین مربیان باشگاه ها وکی روش برگزار شود تا تعامل بین باشگاه ها و تیم ملی با حضور رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ برگزار شود.