پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
پیشواز لیگ سی و شش والیبال؛

صمدی: در صف گرلفلور هستیم

سی و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از روز چهارشنبه هفته آینده آغاز می شود و تیم های شرکت کننده که با غافلگیری کفپوش استاندارد مواجه شده اند با دوی 100 متر (!) خود را به صف خریداران گرلفلور رسانده اند.

تیم نیان الکترونیک یکی از تیم هایی است که مهندس چمنیان مدیرعامل شرکت دستور ابتیاع آن را داده است. اما از بعد فنی بازگشت مشهدی ها به لیگ برتر که با خرید امتیاز تیم شهرداری ورامین شکل گرفت، می تواند خلائی بزرگ در والیبال باشگاه های ایران را پر کند.

مشهد از دیرباز با داشتن بازیکنانی بزرگ همانند آخشین، شمشیری، جعفری، فخار، دل قندی، شایگی، برادران قوچان نژاد، امیرحسینی، تابش نژاد، فعال و ... نخستین تیم های ایرانی بود که سرویس را مهم ترین حربه تیمی خود قرار داده بودند.

مشهد امسال با یک مربی جوان به لیگ برتر بازگشت؛ حامد صمدی که خود از بازیکنان جنگنده و پرتعصب مشهدی بود، درباره تیم تحت رهبری اش می گوید: چند بازیکن جوان مشهدی و چند بازیکن باتجربه نقاط مختلف را در اختیار گرفته ایم تا بتوانیم در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشیم. وی اسامی این بازیکنان را به شرح ذیل اعلام کرده است:

پاسورها: علیرضا بهبودی، رشید یوسفی

سرعتی: سعید مصطفی وند، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی و رضا قرایی

قدرتی: میربابک موسوی، محمد فلاح و یونس جوان

قطر پاس: امین علوی، جابر اسماعیل پور

لیبرو: امین رضوی

صمدی از نوید مشجری، رضا تابعی و بهروز شاکری به عنوان دستیاران خود نام برد و مهدی فعال را به عنوان مدیرفنی معرفی کرد.

صمدی درباره برنامه های تیم نیان الکترونیک می گوید: قرار است که 13بار میزبان تیم های لیگ برتری باشیم و برای این کار بیش از یک میلیارد تومان صرف بازسازی سالن قدیمی مهران کردیم، اما حالا که بحث کفپوش پیش آمده مدیرعامل شرکت پذیرفته که مبلغی اضافه تر از بودجه در نظر گرفته شده را برای خرید کفپوش اختصاص بدهد. امیدوار هستیم که فدراسیون در تهیه این کفپوش ما را یاری دهد و ناچار نباشیم چند هفته را خارج از خانه بازی کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی