پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

مهدی خوانی در لیست هوادار

بازیکن جوان تیم پرسپولیس مورد توجه سرمربی استقلالی تیم هوادار قرار گرفته و به احتمال فراوان به این تیم می رود.

محمدمهدی مهدی خانی که در پرسپولیس نتوانست عملکرد قابل توجهی داشته نظر مربیان را به خود جلب کند مورد توجه ساکت الهامی قرار گرفت و به احتمال فراروان به تیم هوادار می پیوندد. این بازیکن از دیروز در تمرینات این تیم تهرانی حاضر شد و با مربیان گفت و گو کرد.

تیم هوادار با توجه به ضعفی که در خط حمله دارد به دنبال مهاجم است اما تا کنون نتوانسته بازیکن مورد نظر خود را جذب کند از این رو اخیرا با مهدی خانی وارد مذاکره شده و امیدوار است بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. در گفت و گو اخیر این بازیکن با الهامی دو طرف به همکاری با یکدیگر مایل بودند و توافقاتی حاصل شد اما هنوز هیچ قرارداد رسمی بین طرفین امضا نشده است.

مهدی خانی در شرایطی مذاکرات جدی با تیم هوادار را دنبال می کند که محمد رضا خلغتبری نیز مورد توجه ساکت الهامی قرار گرفته و مذاکراتی را هم با او داشتند. با این حال با توجه به مبلغی که تیم هوادار می تواند بپردازد شانس مهدی خانی بیشتر از خلعتبری است و ممکن است با این مهاجم شمالی به توافق نرسند. هرچند خلعتبری بازیکن با تجربه تری است و نمی خواهد به تیمی برود که شرایط خوبی نداشته یا گزینه سقوط باشد. این در حالی است که تیم هوادار 5 امتیازی است و در رده سیزدهم قرار دارد و همین موضوع خلعتبری را مردد کرده است.

اینطور به نظر می رسد که الهامی تمایل بیشتری به جذب خلعتبری دارد اما این مهاجم هنوز برای همکاری با تیم هوادار مطمئن نیست. از این رو آنها مهدی خانی را در آب نمک خواباندند تا در صورتی که نتواستند با خلعتبری به توافق برسند وی را به خدمت بگیرند.