جمعه دهم فروردین ماه

عنایتی جانشین رحمتی می شود؟

ادامه همکاری تیم آلومینیوم با مهدی رحمتی با حواشی زیادی همراه است.

برخلاف انتظار رضا عنایتی با مسئولان باشگاه آلومینیوم مذاکره و به توافق رسیده است. شرایط تیم آلومینیوم با مهدی رحمتی در چند هفته اخیر راضی کننده نبود و این تیم با 5 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. از این رو از مدتی قبل شایعاتی مبنی بر تذکر به این مربی شنیده می شد.

رحمتی که با نتایج فصل اخیر نتوانست نظر مسئولان این باشگاه اراکی را جلب کند به جلسه اخیر هیئت مدیره دعوت شد و توضیحاتی ارائه داد اما این توضیحات نتوانست نظر مسئولان باشگاه را جلب کند از این رو به وی فرصت محدودی دادند تا عملکرد تیم را بهبود ببخشد.

با این حال مسئولان این باشگاه در این فرصت محدود بیکار نبودند و مذاکراتی را با جانشین احتمالی این مربی انجام دادند. شنیدیم اخیرا مذاکراتی بین باشگاه آلومینیوم و رضا عنایتی شکل گرفته و دو طرف به توافقاتی رسیدند. حتی برخی نزدیکان به این مربی مدعی شدند وی خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر به همراه تیم آلومینیوم آماده می کند.

گویا با توجه به نتایج ضعیف تیم آلومینیوم در فصل جاری و از سوی دیگر اختلافی که بین رحمتی  و محمد رجاییان مدیرعامل این باشگاه به وجود آمده دو طرف مایل به همکاری نیستند. البته رحمتی موافقانی هم در باشگاه آلومینیوم دارد، اما گویا توجیهات این مربی جای دفاعی باقی نگذاشته و موافقان او هم نتوانستند کاری کنند.

از طرفی مصاحبه ای که اخیرا این مربی انجام داد و از رجائیان گله کرد مدیرعامل باشگاه آلوینیوم را کمی مکدر کرده ومی تواند یکی از دلایل مذاکره احتمالی با عنایتی باشد.

از این رو باید منتظر شروع دوباره مسابقات و تصمیم جدید هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم بمانیم. .تجربه نشان می دهد تیم آلومینیوم عادت به همکاری بلند مدت با هیچ مربی ندارد و اغلب به نیم فصل نرسید مربی خود را تغییر می دهند. از این رو اگر اینبار هم با رحمتی قطع همکاری کرده و مربی دیگری را جانشین او کنند جای تعجب ندارد.

 لازم به ذکر است از عنایتی به عنوان گرینه تیم صنعت نفت هم یاد شد که علی فیروزی، سرپرست این تیم آبادانی در گفت و گو با ما مذاکره با رضا عنایتی را تکذیب کرد.