جمعه سی و یکم فروردین ماه

صادقی: ناراحت نیستم، درس گرفتم

سعید صادقی هافبک تیم پرسپولیس از جمله دعوت شدگان به تمرینات تیم ملی بود که خیلی زود با قلم قرمز کی روش از چرخه دعوت شدگان  خارج شد.

وی پس از حذف از تیم ملی بر خلاف دیگران بلا فاصله در تمرینات تیم پرسپولیس  حضور پیدا کرد. حضور بی وقفه او در تمرینات تیم پرسپولیس تعجب هم تیمی هایش را همراه داشت. این نکته باعث شد تا با وی گپ کوتاهی داشته باشیم که چنین گفت: زیاد ناراحت نیستم، گرچه دوست داشتم با تیم ملی تا جام جهانی همراه باشم.

ازاین بابت می گویم ناراحت نیستم، چون درس آموختم. با این فراگیری یک نکته بر تجربیات من افزوده شد. دانستم که باید بیشتر تلاش کنم. باید آنقدر آماده و خوب باشم که در خصوص حذف از تیم ملی تردید ایجاد شود.

با پرسپولیس به آنچه که در تفکرم است دست پیدا خواهم کرد.به همین دلیل  پس از حذف از تمرینات تیم ملی بلافاصله در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شدم تا حتی در حد چند ثانیه فرصت را برای رشد و راهیابی به آمادگی را از دست ندهم.

جام جهانی را از دست دادم. نمی دانم در فرصت باقی مانده فرصتی مجدد به بازگشت  به تیم ملی وجود دارد یا خیر که البته بعید می دانم برای جام جهانی این فرصت ایجاد شود، اما شک ندارم که در جام ملت های آسیا به پیراهن تیم ملی  دست پیدا خواهم کرد.

اکنون تمام هم وغم من قهرمانی تیم پرسپولیس است. تیم پتانسیل قهرمانی را دارد. به پرسپولیس به مجموعه یک تیم با قدرت و یک دست تبدیل شده است، این یکدستی وانسجام راه را برای قهرمانی کوتاه خواهد کرد

حامد صادق زاده.