سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

کی روش تغییر کرده است؟

برخورد خوب و غیرمنتظره کی روش آزمون و به آغوش کشیده شدن سردار آزمون از سوی کی روش به هنگام ورود سردار به اردوی اتریش، تعجب خیلی ها را بر انگیخت.

بسیاری تصور داشتند که در بد ورود آزمون به اردوی اتریش، کی روش هرگز به مانند گذشته به آزمون روی خوش نشان نخواهد داد. دلیل آن حمایت سردار از اسکوچیچ است.

در روزهایی که در تیم ملی دو دستگی ایجاد شد و پخش استوری بازیکنان در رد اسکوچیچ و حمایت از کی روش آزمون با حمایت از اسکوچیچ و انجام  مصاحبه های تلویزیونی، عملا خرج خودش را با از سایرین جدا کرد و موضع سخت و خصمانه ای را مقابل حامیان کی روش به خود گرفت.

با توجه به این نکته چنین تصور می رفت که آزمون از نگاه کی روش فرو افتاده است، اما چنین نشد. به هنگام حضور آزمون در اردو کی روش به استقبال وی رفت و با خوش آمد گویی او را به آغوش کشاند. باید دید که این استقبال گرم به هنگام چیدمان تیم به هنگام روز مسابقه وجود خواهد داشت یا کی روش در وقت مناسب که همان روز بازی و روز دیده شدن است پاسخ عملکرد آزمون را خواهد داد.

کی روش اصولا انسانی مرموز وتو دار و ناشناخته ای به حساب می آید. در جایی که منافعش مطرح باشد، دوست ودشمن برایش بدون تعریف خواهد ماند. با این حال باید تا زمان آغاز بازی های رسمی و غیررسمی صبر و حوصله کرد تا مشخص شود که کی روش تغییر کرده یا آنکه او واقعا  به کی روش جدیدی تبدیل شده که در جام جهانی قطر سکاندار تیم ملی  فوتبال ایران خواهد بود.