جمعه سی و یکم فروردین ماه

طهماسبی: به الهامی بیش از اینها فرصت می دهیم

مدیر تیم هوادار با اشاره به توانایی های ساکت الهامی مدعی شد به ادامه راه تیم هوادار با این مربی خوشبین است.

علی طهماسبی در مورد تغییر زمین تمرین تیم هوادار در تعطیلات جاری اظهار داشت: زمین خیریه عمل را به پیکانکار مربوطه سپردیم تا مورد بازسازی قرار گرفته و برای ادامه فصل آماده باشد. البته این بدان معنی نیست که به محض آماده شدن زمین قبلی زمین پژوهشگاه را ترک می کنیم. چرا که این زمین بسیار خوب است و ما از هر دو زمین به تناوب استفاده می کنیم تا در فصل سرما و بارندگی هیچ کدام از دو زمین آسیب نبیند. ساکت الهامی  روی کیفیت چمن خیلی حساس است از این رو توجه ویژه ای به سلامت زمین خیریه عمل داریم تا در طول فصل دچار مشکل نشویم.

وی در مورد نتایج نامطلوب تیم هوادار با ساکت الهامی تاکید کرد: تیم هنوز خوب جا نیفتاده است و شناخت کامل از نفرات وجود ندارد. این تیم برای بهتر شدن به زمین نیاز دارد. متاسفانه هنوز نتوانستیم به خواسته های خود برسیم. البته راضی هستیم چون می دانیم شرایط بهتری در پیش است و این تیم با این نفرات و این مربی می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. از این رو بهتر است کمی زمان دهیم. اجازه دهیم بازیکنان رقابت کنند تا در ادامه تیمی بهتر از این تیم ببینیم. الهامی به هماهنگی نیاز دارد و ما به او فرصت می دهیم.

مدیر تیم هوادار در مورد بازی پیش رو مقابل تیم سپاهان تصریح کرد: بازی با سپاهان می تواند عیار تیم ما را مشخص کند. تیم سپاهان خوب ارنج شده و قطعا با این تعطیلات ریکاوری خوبی کرده و بهتر از قبل ظاهر می شود. تیم ما اما دست و پا بسته نیست. شاید از نظر مالی با هم اختلاافاتی داشته باشیم اما به بازیکنان تیم هوادار امیدوارم و می دانم که توانایی های زیادی دارند و روی عملکردشان حساب کردیم. الهامی از نظر فنی و اخلاقی خیلی خوب است. او از نظر من یکی از بهترین مربیان ایران است. از این رو به ادامه کار با الهامی امیدوارم.

طهماسبی به بازی های تدارکاتی روز جمعه اشاره کرد و گفت: روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم تراکتور می رویم. در این بازی تدارکاتی می توانیم روی توانایی ها و البته نقاط ضعف تیم کار کنم. ما در خط حمله هم به یک بازیکن نیاز داریم. یک جای خالی داریم و می خواهیم یک مهاجم به خدمت بگیریم. مذاکراتی با بازیکنان مورد نظر شده است اما هنوز قطعی نیست و این الهامی است که باید نظر نهایی خود را اعلام کند.