جمعه دهم فروردین ماه

2بازی پیکان با نتیجه 3 بر صفر به سود رقبا اعلام شد!

با رای کمیته انضباطی 2 بازی تیم پیکان با نتیجه 3 بر صفر به سود رقبایش تغییر کرد.

در مسابقات لیگ برتر نونهالان تهران تخلفی از سوی باشگاه پیکان صورت گرفت که این مسئله باعث شد تا کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران به این موضوع ورود کند.

پس از گذشت 9 هفته از لیگ برتر نونهالان تهران مشخص شد که باشگاه پیکان در 5 هفته از 2 بازیکن غیرمجاز استفاده کرده که یکی از این بازیکنان با شناسنامه فردی دیگر به میدان می‌رفته و یکی دیگر از بازیکنان با گواهی اشتغال به تحصیل جعلی در این تیم حضور داشته است.

با تحقیقات صورت گرفته از آموزش و پرورش شهرری ، مشخص شد که این 2 بازیکن با صغر سن در پیکان حضور داشتند که به همین دلیل نتایج پیکان در این 2 بازی با رای کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران به نتیجه 3 بر صفر تغییر پیدا کرد تا تیم‌های مهریاران حافظ و پیروزان تکین برنده بازی با پیکان اعلام شوند.

علاوه بر جریمه نقدی باشگاه پیکان و 2 بازیکن متخلف قرار شد که این 2 بازیکن با 6 جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی مواجه شوند.

به دلیل اتفاقات رخ داده گفته می‌شود محمد رضا طهماسبی، پیشکسوت باشگاه پیکان که مسئول آکادمی این باشگاه بوده امروز از سمت خود کنار گذاشته و مراسم تودیع و معارفه‌ای هم در این باره انجام شده است.