جمعه دهم فروردین ماه
پیش به سوی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛

اکبری: سختی های امسال را بپذیریم

والیبال ورزشی است که دائم با پریدن و فرود آمدن همراه است. به همین دلیل بازی روی زمین های سفت به زانو و مچ پای بازیکنان آسیب جدی و گاهی غیرقابل جبران وارد می سازد.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان درباره تصمیم سازمان لیگ مبنی بر اجباری شدن استفاده از کفپوش استاندارد ضمن بیان مطلب فوق می افزاید: من برای همه شهرهای والیبال خیز ایران و تماشاگران شان احترام قائل هستم. اما باید بپذیریم که سختگیری امسال برای داشتن کفپوش مناسب سال های آینده بهره خوبی را در پی خواهد داشت. خود ما در باشگاه پیکان سالن داریم، اما شاید برگزاری مسابقات در آن مناسب نباشد به همین دلیل خانه والیبال را برای میزبانی مسابقات خود برگزیده ایم.

اکبری درباره بازیکنان این فصل باشگاه پیکان گفت: پاسورها محمد وادی، امین نجفی و امیرحسین صابری و سرعتی زن ها: آرمین تشکری، محمد فلاح، علی شفیعی و امیر سرلک و قدرتی ها: پوریا فیاضی، حمزه زرینی، آرمین افشین فر و محمدرضا مشهدی و قطر پاسورها رضا رضایی و جوانی به نام خورشیدی خواهند بود که آینده خوبی خواهد داشت.

لیبروهای تیم را هم محمدرضا حضرت پور، رضا اسلانی و حسین کلاته تشکیل می دهند. درباره امین اسماعیل زاده هم باید بگوییم که تمایل به استخدام وی داریم تا در نهایت چه پیش خواهد آمد؟

سرمربی پرافتخارترین تیم ایران و آسیا از رضا مومنی مقدم، علی فتاحی، مرتضی عهدی، پویا عزیزی به عنوان مربیان، مهدی حسن زاده بدنساز، دکتر جواد پرویز و پوررقیب به عنوان پزشکان و مهدی نفر و سعید علی اصغر به عنوان سرپرستان تیم نام برده است.

گفت و گو: جمشید حمیدی