چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

باز هم تغییرات بدون مطالعه در پیکان

بار دیگر شاهد تغییرات و جابه جایی در باشگاه پیکان هستیم. گویا در این باشگاه قرار نیست آرامش برقرار شود، چون هرازگاهی به هر دلیلی که این دلائل در زمان خودش قابل  بحث است تغییرات ایجاد می شود.

این نوع تفکر و اینگونه تغییرات که بیشترین هزینه و بیشترین تلاش به جای سازندگی صرف مسائل قهرمانی پایه ریزی  شده  است، برای باشگاهی چون پیکان که ریشه در فوتبال و باشگاه داری دارد، چندان مناسب و زیبنده نیست؛ زیرا این باشگاه روزگاری در مسیر سازندگی یک برند محسوب می شد که این برند تا آنجا در خانواده ها تاثیر مثبت گذاشته بود که دست باشگاه پیکان همیشه به لحاظ پرورش و ارائه نسل جوان به جامعه فوتبال پر باشد. اکنون این مهم با ورود تازه واردها که  هیچ کدامشان از جنس پیکان نیستند کم رنگ دیده می شود وعلت آن تغییرات احساسی و بدون مطالعه و بعضا براساس روابط است. اکنون خبر رسید که محمدرضا طهماسبی بازیکن اخلاق مدار و خوشنام دوران گذشته همین باشگاه که در مقطعی مدیر تیم بزرگسالان پیکان بود و در اوایل فصل جدید فوتبال به مسئولیت آکادمی باشگاه پیکان برگزیده شد، دستخوش همان تغییرات بدون مطالعه شده است. جالب تر اینکه مدیریت آکادمی باشگاه پیکان به کسی سپرده شد که سابقه مربیگری، نه مدیریت (که این دو مقوله  کاملا جدا از یکدیگرهستند) واگذار شده است که این تازه وارد  در تیم های پایه سایپا  فعالیت داشت. اکنون سایپایی های نه چندان دور به باشگاه سایپا پیکان انتقال یافته اند، چون این روزها حال و احوال تیم های فوتبال سایپا چندان خوش نیست!

طهماسبی که تا چند روز پیش مدیر آکادمی پیکان بود ظاهرا به مجموعه کادرفنی تیم بزرگسالان پیکان اضافه شده تا در مسئولیت جدید نقش یک تماشاگر را روی نیمکت تیم بزرگسالان به خود بگیرد. لازم به ذکر است فعلا بماند، چون این احتمال وجود دارد که تغییرات بزرگتری  در راه باشد

نویسنده: حامد قاسمی عارف.