جمعه دهم فروردین ماه

حاشیه های فوتبالی

شکایت باشگاه پرسپولیس از مدیر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که به پیروانی تهمت حضور او در رختکن داوران نسبت داده بود در کمیته انضباطی رسیدگی و احکام سنگینی صادر شد.

رای صادره محرومیت مدیر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ورود به تمامی ورزشگاه ها و فعالیت فوتبالی است.

خبر مصدومیت دیاباته گرچه برای گل محمدی نگران کننده تلقی شد، اما خبر تکمیلی این است که بر خلاف برخی از ادعاها دیاباته نه شش ماه وبلکه از هفته نهم در خدمت تیم پرسپولیس خواهد بود.گل محمدی با دریافت این خبر اندکی از نگرانی هایش کاسته شد.

شنیدیم، در صورت ادامه شرایط وضعیت کنونی تیم استقلاا استقلال که در نوع بازی ونوع نتیجه گیری هنوز نتوانسته است رضایت مدیران باشگاه را جلب سازد،در نیم فصل جلسه مهمی بین مدیران باشگاه با ساپینتو برگزار خواهد شد.

از باشگاه فولاد خبر رسید، مدیران باشگاه فولاد به نکونام اطلاع داده اند، از بین فولاد یا تیم ملی یکی را بابد انتخاب کند، زیرا باشگاه این رویه را که نکونام هم در تیم ملی باشید وهم در فولادرا نمی پذیرد.اگر قصد حضور در تیم ملی را دارید مخالفتی وجود ندارد، اما شفاف سازی شود تا باشگاه فولاد با گزینه مورد نظرش وارد مذاکره شود.

تماس تلفنی مدیران باشگاه پرسپولیس با رادو شوویچ مبنی بر گرفتن تخفیف از بابت طلبش بی نتیجه ماند.

رادو در پاسخ این تماس گفته است،چرا تخفیف بدهم.اگر پول ندارید چگونه به لوکادیا یک میلیون دلار می پردازید.من کوتاه بیا نیستم .تمام کمال پولم را می خواهم و اگر در صورت عدم پرداخت ،تیم پرسپولیس از راهیابی به لیگ آسیا محروم شود،مشکل من نیستم،بلکه مشکل مدیران باشگاه هستند که اختیار زبانشان را ندارند.

پس از صدور رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت مدیر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، شنیدیم مدیر تیم،با اعتراف به این نکته که اورا فریب داده اند تا براساس اطلا عات غلط آن گونه در مورد پیروانی قضاوت کند.امیدوارم پیروانی عذرخواهی مرا پذیرا باشد.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در پی معذرت خواهی مدیر تیم نفت مسجد سلیمان از وی به سهم خود اورا مورد عفو قرارداده است، اما چون رای محرومیت دارای چند بخش است و دیگران هم ذینفع است، آن بخش در مورد گذشت را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در غیاب ۹بازیکن خود به استقبال تیم فولاد خواهد رفت.این بازی دوستانه بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

پا به توپ شدن وحید امیری در اردوی تیم ملی فوتبال وسرباز نبودن بیرانوند که از سوی فرماندهی نظام وظیفه اعلام شد، شرایط روحی و انگیزیشی یحیی گل محمدی را به گونه ای تغییر داده است که به نقل از خودش ،پرسپولیس روز به روز رنگ لعاب قهرمانی به خود می گیرد.

گزارش: فرنوش صادق زاده