سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

منصوریان راضی به بازگشت به آبادان نمی شود

علیرضا منصوریان گزینه جدی تیم صنعت نفت است. این مربی اما برای بازگشت به آبادان مردد است. ابتدا منصوریان به بهانه همکاری احتمالی با تیم ملی درخواست آبادانی ها را رد کرد اما این بار وی مدعی شده استخاره کرده و خوب نیامده است از این رو به آبادان نمی رود.

منصوریان در گفت وگو با مسئولان باشگاه صنعت نفت مدعی شده است برای بازگشت به آبادان استخاره کرده و خوب نیامده از این رو نمی خواهد بار دیگر ریسک همکاری با تیم صنعت نفت را به جان بخرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه صنعت نفت برای بازگرداندن این مربی تلاش زیادی کردند و حتی برخی دوستان او که نزدیک به باشگاه هستند طی تماسهایی تلاش کردند این مربی را برای حضور در آبادان راضی کنند اما فعلا منصوریان راضی نشده است.

گویا اتفاقاتی که ابتدای فصل بین این مربی و برخی اعضای هیات مدیره رخ داد باعث شد تا او تمایلی به همکار با آبادانی ها نداشته باشد. از طرفی مشکلات مالی همیشگی باشگاه صنعت نفت شرایط کار را برای او سخت خواهد کرد. همه این مسائل از دلایلی است که منصوریان را برای بازگشت به تیم صنعت نفت دچار تردید کرده است.

ابتدای فصل در شرایطی که همه فکر می کردند منصوریان در تیم صنعت نفت می ماند در جلسه هیات مدیره اتفاقاتی رخ داد که این مربی را وادار به جدایی کرد. گویا منصوریان ادعا کرده بود عملکرد خوبی در این تیم داشته و به همین دلیل علاوه بر افزایش مباغ قرارداد کادرفنی، خواهان بودجه مشخصی شده بود. پس از این ادعا ها یکی از اعضای هیات مدیره با انتقاد از عملکرد این مربی به او گفت: عملکرد وی چندان خوب نبوده که حالا این همه خواسته دارد. پس از آن جلسه قرار شد منصوریان و هیات مدیره فکرهایشان را کرده و در مورد ادامه همکاری با توجه به شرایط هر دو طرف تصمیم بگیرند. منصوریان اما بعد از جلسه با توجه به این که از انتقاد این عضو هیات مدیره ناراحت شده بود ترجیح داد آبادان را ترک کند و از ادامه همکاری انصراف داد.

بعد از آن منصوریان نه تنها جواب هیات مدیره که جواب دوستانش را هم نداد و به این ترتیب صنعت نفتی ها بعد از دو هفته تماس مکرر با این مربی و عدم پاسخگویی از سوی او به فکر مذاکره با دیگر گزینه ها افتادند. از این رو با وجود برخی تغییرات در مدیرت باشگاه صنعت نفت، این مربی نمی خواهد به تیم صنعت نفت برگردد. او هم از هیات مدیره که از او حمایت نکردند دلچرکین است و هم نگران بودجه محدود و مشکلات مالی قابل پیش بینی این تیم در ادامه فصل است.