پنجشنبه نهم فروردین ماه

آزمون: دودستگی وجود ندارد و کذب است

مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان با اشاره به برخی حواشی اخیر شایعه دو دستگی در تیم ملی توسط برخی شبکه های خارجی را تکذیب کرد.

سردار آزمون که موفق شد گلی ارزشمند مقابل سنگال به ثمر برساند، در مورد شرایط تیم ملس اظهار داشت: پیراهن من متعلق به همه مردم ایران است و فقط برای یک نفر نیستاز حمایت همه هواداران ممنون هستم. با همین انرژی‌ها است که می‌توانیم در جام جهانی برای تیم ملی کشورمان نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در جام جهانی نیز اتفاق خیلی خوبی بیفتد و دل همه مردم شاد شود.تیم ملی ایران در اردوی اتریش دو نتیجه درخشان مقابل اروگوئه و سنگال بدست آورد. تیم آمریکای جنوبی با یک گل مغلوب کشورمان شد و سنگال قهرمان آفریقا هم با تساوی یک بر یک مقابل شاگردان کی روش متوقف شدند.

وی که با گلزنی در بازی با سنگال سبب به تساوی کشیده شدن نتیجه این دیدار شد، درمورد مسائلی که در روزهای اخیر پس از انتشار استوری‌اش به وجود آمد، توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد:با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می‌دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول اینکه قسم می‌خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده. از این رو لازم است بدانید هیچ اختلاف و دودستگی در تیم ملی وجود ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی که این دروغ‌ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه سازی کنند به خدا واگذار می‌‌کنم.

مهاجم تیم ملی با اشاره به مصدومیت اخیرش ادامه داد:یک جلسه هم به خاطر مصدومیت جزئی با صلاحدید کادرفنی تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده‌ام.ضمنا باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم. چون این کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شد و از جانب بعضی کاربران، اهانت هایی به ملی پوشان شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و در حالی که اشتباه از من بود. در این خصوص خودم را مقصر می‌دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادرفنی که باعث شدم نظم و آرامش تیم به هم بخورد شرمنده‌ام.

آزمون در پایان به در پیش بودن مسابقات جام جهانی و وظیفه سنگین تم ملای در قبال مردم ایران اشاره و تصزیح کرد: خدا را شکر در اردوی اخیر نتایج خیلی خوبی در برابر دو تا از بهترین تیم‌های دنیا گرفتیم و همگی به دور از تمام حاشیه‌ها برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی تمام تلاشمان را می‌کنیم.همه بازیکنان برای دلخوشی تک تک مردم با جان و دل برای جام جهانی از جان مایه خواهند گذاشت.

نویسنده: نیلوفر مژدهی