جمعه دهم فروردین ماه

درخواست فدراسیون و کیروش از باشگاه ها

فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به زودی در تعامل با باشگاه ها در خصوص همکاری باشگاه ها با تیم ملی مذاکره می کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: قرار است دیدارهای لیگ برتر با توجه به برنامه آماده سازی تیم ملی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شود تا به این ترتیب بازیکنان یک تا دو روز پس از اتمام هر هفته از لیگ برتر در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند.

گویا قبل از اعزام تیم ملی به اردوی اتریش کیروش، قنبرزاده، سهیل مهدی و کشوری‌فر به همراه محمدمهدی نبی جلسه‌ای در مرکز ملی فوتبال داشتند و با توجه به تمرینی که کیروش برای تیم ملی پیش‌بینی کرده در مورد تقویم با دوستان مشورت کرده و تمرین تیم ملی نیز متناسب با برنامه‌های تیم ملی انجام شده است.

در این جلسه مقرر شد قنبرزاده و سهیل مهدی با مدیران باشگاه‌ها صحبت کرده و کیروش نیز به صورت اختصاصی با مربیانی که بازیکنان داخلی را در تیم ملی دارند صحبت کند.به این ترتیب این جلسات می تواند شرایطی فراهم کند تا تعامل و همبستگی بین تیم‌های باشگاهی و تیم ملی برقرار شود.

از آنجا که تیم ملی از فرصت‌های گذشته کمتر استفاده کرده برای این که بازیکنان دور هم باشند قرار شد در هفته  چند روز بازیکنان به اردوی تیم ملی بپیوندند تا هم تست‌های فنی بازیکنان را بررسی کرده و در جریان تمرینات تیم ملی قرار بگیرند و هماهنگی لازم به دست بیاید.

 از این رو فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با باشگاه هایی که بیشترین بازیکنان را در تیم ملی دارند خواهان همکاری باشگاه ها در جهت همبستگی و تعامل بیشتر با تیم ملی شد.