شنبه یکم اردیبهشت ماه

برنامه تیم ملی تا پیش از سفر به قطر

مسئولان فدراسیون فوتبال برای تیم ملی تا قبل از اعزام به جام جهانی برنامه ریزی کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم ملی کشورمان برای حضور در جام جهانی 25 آبان راهی دوحه قطر می شود. طبق برنامه از پیش تعیین شده شاگردان کی روش باید 5 روز زودتر خود را به قطر برسانند و خود را با شرایط این کشورتطبیق داده  با آرامش بیشتر آماده مسابقات شوند.

از اینرو بازی تدارکاتی با روسیه منتفی است چرا که روسها خواهان برگزاری بازی در روز 25 آبان بودند در حالی که این تاریخ برای اعزام تیم ملی در نظر گرفته شده و امکان برگزاری بازی وجود ندارد.

از طرفی تیم ملی کشورمان در تاریخ 20 آبان یعنی 5 روز قبل از اعزام به قطر در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس می رود.

قرار است جام جهانیاز 29 آبان الی 27 آذر 1401 در قطر برگزار شود. این نخستین جام جهانی است که تاکنون در جهان عرب برگزار می‌شود. این مسابقات دومین جام جهانی برگزار شده در آسیا پس از جام جهانی به میزبانی کره جنوبی و ژاپن در 2002 می‌باشد. این مسابقات آخرین مسابقاتی خواهد بود با 32 تیم برگزار می‌شود. در دوره بعدی جام جهانی به میزبانی کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک که در سال 2026 برگزار می‌شود، تعداد تیم‌ها به 48 تیم افزایش پیدا می‌کند.