شنبه یکم اردیبهشت ماه

مشکل شدید ساپینتو با کیروش لو رفت!

ساپینتو سرمربی تیم استقلال در مورد شرایط بازیکنان خود در تیم ملی دچار مشکل شده است و این مربی پس از بازگشت بازیکنان ملی پوش خود با اوضاع متفاوتی روبه رو شد زیرا پس از خط خوردن چند بازیکن استقلال برخی وی را مقصر این اتفاق اعلام کردند و نوع تمرینات و بدنسازی وی را در ابتدای فصل زیر سوال بردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:  سرمربی استقلال که ارتباط بسیار خوبی با کیروش دارد و این مربی دوست قدیمی اش به حساب می آید در مورد شرایط و اوضاع تیم ملی و بازیکنان استقلال با سرمربی تیم ملی ارتباط دارد درخصوص شرایط بازگشت بازیکنانش از اردوی تیم ملی با کیروش به مشکل برخورده است و از اوضاع پیش آمده و برنامه ریزی ها رضایت ندارد.
به عقیده سرمربی استقلال ریکاوری پس از اردوی تیم ملی و بازی های لیگ باید در باشگاه انجام گیرد اما کیروش اعلام کرده بازیکنان پس از اتمام اردوها و پس از هردیدار لیگ باید زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات خود را پشت سر بگذارند و در این مورد بین دو همشهری اختلاف ایجاد شده است!

کیروش در این مورد از مدیران استقلال درخواست کرده که ساپینتو را متقاعد کنند اما سرمربی استقلال مدعی است که به این اقدام کیروش درمورد بازیکنان استقلال رضایت نمی دهد و معتقد به حضور بازیکنان در تمرینات تیم باشگاهی شان پس از هر بازی است.

نویسنده: حامد قاسمی عارف