پنجشنبه سی ام فروردین ماه

حاج نقی به درد کشتی مازندران می خورد!

عسگری محمدیان از سمت ریاست کشتی مازندران کنار گذاشته شد.

قهرمان سابق جهان که با حمایت رئیس فدراسیون این رشته سکان دار شده بود در نهایت با چراغ سبز علیرضا دبیر برکنار شد تا ورزش کشتی خیز ترین استان کشور در آستانه تغییر و تحولات جدید قرار گیرد.

هیچ کس نمی تواند منکر چشمه جوشانی باشد که در این خطه از شهرها و  بخش ها می جوشد و از دل خود ماهی های طلایی تحویل کشتی ملی ایران می دهد. از جویبار و بهشتر و بندگز گرفته تا آمل و بابل و بسیاری از نقاط دیگر که کشتی ورزش ملی و محلی مازنی ها محسوب می شود. در چنین شرایطی مربیان زحمت کش و سازنده مازندرانی خستگی نمی شناسند این کشتی پرتلاطم نیازمند ملوانی است که ستاره شناس بوده و جهت ها را بشناسد. در این مسیر  اگرچه این استان مملو از مدیران و مربیانی عاشق است اما پیشنهاد می کنیم که هیئت های استان و شخص رئیس فدراسیون کشتی حاجی نقی کلانتری را از یاد نبریم. وی که پیشینه درخشانی در مدیریت کشتی تهران و مازندران دارد اکنون نباید کنتار بنشیند و یا وقت خود را صرف هئیت غیر مرتبطی چون فیتنس کند.

از نگاه ما نقی کلانتری می تواند در کنار چند جوان تحصیل کرده صاحب نظر در کشتی تجربیات گرانبهای خود را بار دگر به خدمت مازندرانی های با استعداد درآورد.

نویسنده: احمد دباغ