شنبه یکم اردیبهشت ماه
مدیرعامل گل گهر در گفت و گو با البرز ورزشی

اسفندیار پور: داور علیه ما پنالتی گرفت وساپینتو ناراحت شد

درباره کیفیت مسابقه و حتی روند قضاوت داوران مسابقه گل گهر- استقلال نظر فنی نمی دهم چرا که معتقدم نقد و بررسی وظیفه کارشناسان امور داوری است.

دکتر محمد اسفندیار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه گل گهر در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود اما روند قضاوت داوران به گونه ای بود که از همان ابتدای بازی تنش و عصبانیت را به تیم ما انتقال داد و سوت های آن ها پر از تناقض بود. در این زمینه نظر مکتوب باشگاه به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی فردا ارسال خواهیم کرد.

هدف ما در ورود به فوتبال حرفه ای شرایط خاص اجتماعی منطقه و کمک به فوتبال ملی و به همین دلیل خودمان را جزء خانواده فوتبال کشور می دانیم که صر ف نظر از برخی هیجانات و استرسات و گاهی خطاها باید حرمت فوتبال ایران را نگه داریم بنابراین این پرسش مطرح است که داور به نفع استقلال پنالتی می گیرد اما مربی این تیم از کوره در می رود.

دکتر اسفندیارپور درباره برنامه ریزی درباره گرفتن سهمیه آسیایی برای گل گهر گفت: با توجه به ادغام شرق و غرب آسیا و حدس و گمان هایی که وجود دارد ما برای سهمیه کمیته ای تشکیل داده ایم اما باید ببینیم که فرمول مسابقات و تصمیم فدراسیون در این باره چه خواهد بود.

وی درباره اهداف باشگاه گل گهر در رشته های والیبال و بسکتبال نیز گفت مربیان ما وظیفه دارند که با سرمایه گذاری روی تیم های پایه همانند فوتبال بازیکنان را از نوجوانی به تیم های بزررگسال متصل سازند.

گفت و گو: ج - دوستدار