سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

مازندران قهرمان تور ساحلی بانوان ایران شد

نخستین دوره تور ملی والیبال ساحلی آزاد زنان ایران که با حضور 24 تیم آغاز شده بود پس از برگزاری 40 مسابقه به پایان رسید و تیم «مازندران یک» به مقام اول این مسابقات دست یافت. مازندرانی ها در شرایطی در صدر ایستادند که استان های ساحلی دیگر قادر به توقف این تیم جوان و پر انگیزه نشده بودند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یاسمن سنایی بازیکن تیم مازندران یک ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام قهرمانی گفت: خوشحالم که از میان 24 تیم مقام اول را به دست آوردیم. سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و عوامل اجرایی سنگ تمام گذاشتند.

 داوری‌ها و شیوه برگزاری هم خوب بود.

وی ادامه داد: از فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار زنان قرار داد. امیدوارم در آینده تورنمنت‌های بهتری داشته باشیم و لیگ برتر ساحلی زنان نیز برگزار شود.

سیده فاطمه عباس‌نیا دیگر بازیکن این تیم هم با اشاره به کسب کاپ طلای مسابقات اظهار کرد: به حق‌مان در ازای تلاشی که کردیم، رسیدیم. مسابقات بسیار عالی بود. از عوامل اجرایی و داوران ممنونم.

وی در خصوص مسابقه فینال توضیح داد: هیجان و استرس برای هر دو تیم است و در بازی فینال بازیکنان هر دو تیم به چالش کشیده شدند. ست اول را از دست دادیم اما کام بک داشتیم و عالی کار کردیم. با قوت قلب و ایمان به برد و تلاش‌های مربی خوبمان در لحاظ سخت که بسیار خوب راهنمایی‌مان کرد، مسابقه را در ست سوم با امتیاز 21 بر 19 به پایان رساندیم.

سرپرست فنی مسابقات یگانه یادگاری بازیکن سابق تیم ملی بود. این رقابت ها در زمین های کمپ بانوان فدراسیون برگزار شد که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد به صورت کاملا مجهز و استاندارد مورد بهره برداری قرار گرفت.