چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

شب بد پرسپولیس و روز خوب تراکتور

شش هفته برای بردیف و ساختن تراکتور کافی بودبرای سرمربی تیم تراکتور شش هفته ابتدایی لیگ برتر فرصت خوبی بود تا تیمی با تمرکز و منسجم بسازد.

تیمی که پرسپولیس را از رسیدن به اهدافش دور کرد.در شبی که تراکتور یکی از کم اشتباه ترین بازی های خود را انجام داد پرسپولیس ناکام ماند.

تراکتور به هیچ وجه دفاع مطلق نکرد اما با بازی خوب و دفاع منطقی بدون این که لازم باشد اتوبوسی دفاع کند مانع گلزنی پرسپولیس شد.

مشخص است که بردیف به خوبی از شش هفته لیگ برتر استفاده کرده بود و همین شش هفته برای این که بردیف از تراکتور تیمی منسجم و مستحکم بسازد کافی بود.

این مربی روس که آوازه مشخصی دارد ساختار تیمی تراکتور را تغییر داد و تفکراتش را به تک تک بازیکنان تزریق کرد. اتفاقی که پرسپولیس را شوکه کرد و به بازیکنان گل محمدی اجازه مانور نداد.

این توانایی تراکتور را در کنار روز بد شاگردان گل محمدی بگذارید و می بینید که نتیجه عادلانه بود.پرسپولیس خوب نبود و این تراکتور بود که یک تیم متمرکز و باهوش نشان داد.

آنها به خوبی پرسپولیس را می شناختند و و با استفاده از دفاع منطقه ای اجازه ندادند مهاجمان این تیم خصوصا لوکلایا تغذیه شود. در ادامه باید اعتراف کنیم که پرسپولیس همیشه به عنوان یک مدعی ظاهر می شود و این حس خود باوری بالاترین امتیاز شاگردان گل محمدی است.

آنها از همان ابتدایی ترین دقیقه بازی مالکیت توپ را از آن خود کردند و در بسیاری از دقایق اینگونه ادامه دادند. با این حال این تیم تراکتور بود که با استحکام در همه خصوص نقاط اصلی تیمش را قوت بخشید و اجازه نداد تا پرسپولیس از روی این مالکیت خوب به نتیجه رسیده و بتواند دروازه تراکتور را باز کند.

نویسنده: نیلوفر مژدهی