پنجشنبه نهم فروردین ماه

گرشاسبی: ما نکونام را مجبور به هیچ کاری نکردیم

مدیرعامل باشگاه فولاد نسبت به اظهارات مقامات فدراسیون درخصوص ادامه مذاکرات با جواد نکونام واکنش نشان داد و مدعی شد این مربی به تیم ملی نمی رود.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد ادامه فعالیت باشگاه فولاد با جواد نکونام اظهار داشت: ما به دنبال موفقیت در آسیا هستیم و به امید خدا یک موفقیت دیگر در کارنامه فولاد ثبت خواهیم کرد. قطعا صحبت های مکرر در مورد سرمربی تیم ماتمرکز تیمی ما را بهم می زند. البته برای ما هم افتخار است که همه به دنبال اعضای مجموعه فولاد هستند. تا لیگ تمام می شود همه حتی تیم ملی به دنبال بازیکنان و مربیان ما هستند. وی در پاسخ به این سوال که آ یا طبق گفته مسئولان فدراسیون مذاکره با نکونام همچنان ادامه دارد و ممکن است او فقط در بازی های جام جهانی تیم ملی را همراهی کند؟ گفت: من چنین شرطی را نشنیدم و اینطور نیست. اصلا او درخواستی برای جدایی نداشته است.از طرفی ما نمی توانیم نسبت به وضعیت تیممان بی تفاوت باشیم و قبول کنیم تیممان بهم بریزد. او خودش اصلا یک بار هم نخواسته از تیم ملی جدا شود. حتی یک بار هم درخواستی از ما نداشته است. نکونام حتی در مورد جام ملتهای آسیا هم چیزی به ما نگفته است و در تیم فولاد می ماند.
مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به این که شرطی برای وریا غفوری برای استفاده از فضای مجازی نگذاشتند تصریح کرد: ما هیچ تعهدی از وریا نگرفتیم. فقط قبل از فصل به او تذکر دادیم با توجه به سابقه ای که در زمان حضور در باشگاه استقلال داشت کمی بیشتر رعایت کند. او خودش می داند که باید یکسری موارد را رعایت کند.وریا مشکلی ندارد و ما به این بازیکن به لحاظ فنی نیاز داشتیم. برایش هزینه کردیم و برای این که از بین نرود او را به خدمت گرفتیم.
گرشاسبی که زمانی خود از تصمیم گیرانه صدور مجوز حرفه ای بود در مورد مجوز حرفه ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: مجوز حرفه ای ما مشکلی ندارد. تا زمانی که ما در کارگروه صدور مجوز حرفه ای بودیم برای هیچ تیمی مشکلی بوجود نیامد. الان هم که مشکل بوجود آمده همه استاندارها را رعایت کردیم و مدارک را بارگذاری می کنیم. از این رو جای نگرانی نیست و طبق قوانین پیش می رویم.

گزارش: نیلوفر مژدهی