پنجشنبه نهم فروردین ماه

نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت های زیر ۲۳ سال کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اسپانیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در شهر پونتودرا در کشور اسپانیا برگزار شد و ۱۰ نماینده ایران در این رقابتها رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف احمت تاشکین اوغلو از ترکیه می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان و کاستانو از اسپانیا می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۱۷ نفر برگزار می شود، امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کرم کمال از ترکیه می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۹ شرکت کننده دارد، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان احمد باقدودا از مصر و ماسون کارزینو از آمریکا مبارزه می کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف جولیان حورتا از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی کشتی می گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۲۴ نفر برگزار می شود، امیر عبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان سانات خاچاتریان از ارمنستان و گئورگی چخیکوادزه از گرجستان می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۳ شرکت کننده دارد، محمدرضا مختاری در دور نخست با مالخاز آمویان از ارمنستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف امانوئل بنیتز از مکزیک می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، علیرضا مُهمدی در دور اول با علی هونج از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف کارلو کودریک از کروواسی می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۲۰ نفر برگزار می شود، ابوالفضل چوبانی در دور نخست با کریستین زمپ از سوئیس مصاف می دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف موهیوتدین ساریجیجک از ترکیه می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر شرکت کرده اند، علی عابدی درزی در دور اول با اینوت گوسا از رومانی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف مارکوس راگینگر از اتریش می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، علی اکبر یوسفی در دور اول به مصاف پائول مورالس از مکزیک می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان مارین نیشیمورا از ژاپن و میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین می رود.

برنامه رقابت های نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۵ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵: مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی

سه شنبه ۲۶ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰: مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد مسابقات پنج وزن اول
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی

چهارشنبه ۲۷ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰: مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت ایران با اسپانیا ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت اسپانیا ساعت ۱۲ به وقت ایران است.