جمعه سی و یکم فروردین ماه

حاجیلو: آجورلو اندازه یک وزارت‌خانه، کارمند وارد باشگاه کرد!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال، کارمندان زیادی جذب این باشگاه شدند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ، درباره حضور علی‌ فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار کرد:‌ دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که چنین شرایطی برای آجورلو پیش آمد. من فکر می‌کنم غیر از مسائل مالی، چیز دیگری نمی‌تواند در این رابطه محتمل به نظر برسد. به نظر من حق به حق‌دار رسید. فتح‌الله‌ زاده یک استقلالی واقعی است و چیزی که همیشه بین من و ایشان بود، این است که او یک آرزویی داشت و آن آرزو این بود که فتح‌الله‌ زاده می‌گفت که اگر یک روزی برگردم، می‌خواهم ستاره سوم را برای استقلال بیاورم و از فوتبال کنار بروم. امیدوارم این اتفاق برای استقلال رقم بخورد.

او ادامه داد: شاید این تغییر و تحول، خیریتی برای استقلال داشته است. فتح‌الله‌ زاده دلسوز استقلال است و پیشکسوت‌های این تیم را هم دوست دارد. هر موقع که فتح‌الله زاده پایش به استقلال باز می‌شد، از پیشکسوت‌های تیم استفاده می‌کرد و آدم‌های شخصی و رفیق‌های خودش را نمی‌آورد. او هر موقع که می‌آمد، استقلال بودجه نداشت و درگیر چالش‌های مالی بود. از آقای وزیر ممنونم که این کار را کردند و می‌خواهم که کمک کنند تا مدیرعامل باشگاه استقلال دغدغه مالی نداشته باشد. امیدوارم هواداران هم یک آرامشی پیدا کنند چون بحث تعصب و دوست داشتن استقلال هم مطرح است.

حاجیلو خاطرنشان کرد: با اطلاعی که من پیدا کردم، در باشگاه استقلال به قدری آدم استخدام شده است که آقای آجورلو به اندازه یک وزارت‌خانه، کارمند آورده است. باشگاه استقلال بیش‌تر از ۸-۷ کارمند نداشت اما شنیدم به اندازه یک وزارت‌خانه، آدم استخدام شده است. امیدوارم هزینه‌ها بیش‌تر روی بازیکنان و کادر فنی و پیشکسوت‌ها تمرکز پیدا کند. امیدوارم کمک روی پیشکسوت‌ها صورت بگیرد و به‌جای نیروهایی که الزامی برای باشگاه نداشتند، به پیشکسوت‌هایی کمک شود که وضعیت خوبی ندارند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره چالش‌های مالی این باشگاه گفت: هر موقعی که فتح‌الله زاده آمده است، این مشکلات وجود داشته است. در حال حاضر چالش‌هایی در قراردادها وجود دارد اما فتح‌الله زاده با بحران شدیدی روبه‌رو است چون طلب بازیکنان و مربیان باید به موقع پرداخت شود. بازیکنان استقلال دارند به خوبی فوتبال بازی می‌کنند و باید یک اطمینان خاطری به وجود بیاید. امیدوارم استقلالی‌های واقعی که غیراصولی بیرون رفتند به باشگاه برگردند تا شرایط بهتر شود.

او افزود: کار سختی در پیش باشگاه است چون خیلی چیزها نسبت به گذشته تغییر کرده است و بیش‌ترین آرامش تیم‌ها با پول ایجاد می‌شود. من شاهد بودم در گذشته بازیکنان ماشین خود می‌فروختند یا پول خود را به تاخیر می‌انداختند تا استقلال سرپا باشد اما بحران مالی در همه تیم‌ها وجود دارد. این اطمینان خاطر به نظر مالی باید شکل بگیرد. تیم فوتبال استقلال، فتح‌الله زاده را می‌شناسد و از سبقه این مدیر اطلاع دارند. فتح‌الله زاده دوست دارد آرامش در تیم شکل بگیرد اما کار سختی در پیش دارد. مطمئنم مدیرعامل جدید باشگاه استقلال برای کم کردن نیروهای انسانی باشگاه اقدام خواهد کرد. چیزی که مهم است، در ابتدا مربیان و بازیکنان استقلال هستند.

حاجیلو در پایان گفت: امیدوارم روند پیروزی‌های آبی‌پوشان ادامه پیدا کند. باید به فتح‌الله‌ زاده فرصت داد تا طلب‌ها و مشکلات مورد بررسی قرار بگیرد و برطرف شود تا باشگاه به روند خوبی برسد و تمرکز تیم روی قهرمانی‌های پیش‌رو باشد. بازیکنان وقتی بدانند باشگاه به تعهدات خود عمل می‌کند، با اطمینان خاطر بیش‌تری دنبال گرفتن نتیجه هستند. امیدوارم بازیکنان هم صبر داشته باشند و مدیرعامل جدید را حمایت کنند و مطمئن هستم این اتفاق برای باشگاه خوب خواهد بود و خوب پیش می‌رود.