شنبه یکم اردیبهشت ماه
کشتی امیدهای جهان

شکست ها و پیروزی های جوانان ایران

نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان صاحب ۳ پیروزی و ۲ شکست شدند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در آغاز رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، نمایندگان ایران صاحب ۳ پیروزی و ۲ شکست شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک و ضربه فنی مغلوب کرم کمال از ترکیه شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی جولیان حورتا از کلمبیا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی کشتی می‌گیرد.

امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور نخست مقابل، شانت خاچاطریان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل قربان قربان اف از آذربایجان مبارزه می‌کند.

اما در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مُهمدی با نمایشی ضعیف در همان دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب علی هونج از ترکیه شد. وی برای این که بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیب ترک به فینال باشد، در غیر این‌صورت از دور رقابت‌ها کنار می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ اینوت گوسا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف مارکوس راگینگر از اتریش می‌رود.