سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

وساطت دو استقلالی برای بازیکن جنجالی استقلال!

سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال که علیه سرمربی این تیم در صفحه مجازی مطلب منتشر کرد و پس از آن از تمرین کردن منع شد در حال حاضر از اقدام خود پشیمان شده و از ساپینتو سرمربی تیم عذرخواهی کرده است.

این در حالی است که این بازیکن توسط دوستانش در تیم توجیه شد که این اقدامش باعث دوری از ترکیب و ایجاد حاشیه برایش شده و ادامه این روند به نفعش نیست.

 این بازیکن پس از عدرخواهی توقع حضور در تمرینات تیمی را داشت اما ساپینتو که از وی بسیار دلخور است هنوز اقدامی برای حضور این بازیکن در تمرینات و لیست تیم انجام نداده و یزدانی بازی با آلومینیوم اراک را نیز از دست داد.

البته شنیده می شود پس از بازی با حریف اراکی قرار است یزدانی به تمرینات بازگردد و استقلال را همراهی کند زیرا خسرو حیدری و برخی بازیکنان قدیمی تیم مثل حسینی کاپیتان تیم برای یزدانی وساطت کردند و از سرمربی تیم درخواست کردند وی را بخشیده و این موضوع را به فراموشی بسپارد.

سرمربی استقلال که رضایت به بازگشت یزدانی ندارد اعلام کرده پس از بازی تیم درخصوص وی تصمیم گیری می کند اما به نظر می رسد این بازیکن به زودی و بعد از بازی استقلال به تمرینات فراخوانده می شود و باید جریمه نقدی برای این اقدام حاشیه اش پرداخت کند!

نویسنده: سوده رحمن وند