جمعه دهم فروردین ماه

رشیدی: فتح اله زاده از جنس استقلال است

سردار آجرلو مدیر خوبی بود اما آقای فتح اله زاده صاحب استقلال است و سوابق مدیریتی قابل دفاع دارد.

منصور رشیدی دروازه بان سابق تیم های ملی و استقلال درباره جابه جاهایی که در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال پیش آماده ضمن بیان مطلب فوق به البرز ورزشی گفت: این که مشکل چه بوده نمیدانم اما با وضعیت بحرانی که فوتبال ما از جمله استقلال دارد معتقدم که ساپینتو نتوانست جایگزین مطلوبی برای استراماچونی در استقلال باشد. شاید لازم باشد که دو فصل به وی فرصت بدهند.

ساپینتو که سابقه درخشانی در فوتبال پرتغال نداشت با فرهنگ ایران آشنایی نداشت و لازم بود که کادر فنی ایرانی وی را با واقعیت و ماهیت فرهنگی فوتبال ما آشنا می ساخت.

رشیدی که در دوران جوانی از فوتبال پر مایه خوزستان به تیم ملی دعوت شد و لقب شجاع ملی گرفت درباره بازگشت طالقانی به هیئت فوتبال این استان نیز گفت: من آشنایی با ایشان ندارم اما فوتبال خوزستان مردان بزرگ دارد.

در سال 1972 شش بازیکن خوزستانی در تیم ملی بودند. اما بحث جنگ و کوچ که پیش آمد جوانان نسل سوم این منطقه به شمال، اصفهان و شیراز رفتند و باعث رشد فوتبال این مناطق شدند اما خوزستان هنوز نتوانست زیر بار صدمات ناشی از جنگ کمر راست کند.

خوشبختانه به تازگی جمعی از پیشکسوتان خوزستانی بعد از سه دهه به آبادان و شهرهای مختلف بازگشتند تا یک بار دیگر خون تازه ای در رگ های فوتبال جاری سازد به شرط اینکه از این شخصیت های باتجربه در امور مدیریتی بهره بگیرند.

نکته آخر را درباره باشگاه استقلال بگویم که متاسفانه در تشکیلات باشگاهی ما آدم های صاف و صادق نمی خواهند.

گفت و گو: عبداله محرمی