پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
بررسی حواشی انتهای بازی ملوان و پرسپولیس

گل محمدی راضی و زارع معترض

در وقت‌های تلف شده دیدار ملوان و پرسپولیس، مازیار زارع به شدت به تصمیمات داور بازی اعتراض کرد و اعتقاد داشت زمانی که او با بازیکنان خودش حرف می‌زند داور با نشان دادن کارت زرد دخالت می‌کند.

علی صفایی داور بازی نیز به دلیل اعتراض‌های سرمربی ملوان به او کارت زرد نشان داد که این آغازی برای شروع جنجال در دقایق پایانی بازی بود.
سرمربی ملوان بعد از دریافت کارت زرد با عصبانیت و فریاد به سمت داور رفت و حتی با دست او را هُل داد. در ادامه این درگیری بازیکنان و نیمکت‌نشینان دو تیم ورود کردند تا فضا تا حدی کنترل شود. کریم باقری مربی پرسپولیس که سابقه زیادی در آرام کردن این حواشی و درگیری‌ها در زمین بازی دارد، با گرفتن دهان مازیار زارع اجازه نداد سرمربی ملوان بیش از این به داور حمله کند. باقری سعی کرد زارع را آرام کند و از داور دور نگه دارد. همچنین یحیی گل‌محمدی همتای خودش در ملوان را به آرامش دعوت کرد. در نهایت اما مربیان دو تیم نظرات متفاوتی در مورد قضاوت داور این بازی داشتند.
وی خاطر نشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستیم. با توجه به اتفاقاتی که اواخر بازی افتاد من اینجا می‌خواهم از داور بازی حمایت کنم؛ نه به خاطر اینکه بازی را بردیم، ولی امروز واقعاً یکی از زیبایی‌های بازی و بهترین اتفاق بازی داور خوب مسابقه بود. از او و تیمش تشکر می‌کنم. از میزبانی هیئت فوتبال انزلی هم تشکر می‌کنیم که زحمت زیادی کشیدند. امیدوارم این نوع داوری‌ها در لیگ ما بیشتر شود. واقعاً این قضاوت حرف نداشت و عالی بود.

زارع با اشاره به ناتوانی داور در مورد حواشی انتهای بازی ملوان و پرسپولیس گفت: من در صحنه پنالتی از کوره در نرفتم، ولی داور باعث و بانی این صحنه‌هایی بود که در بازی ایجاد شد، یکی هم یقه او را بگیرد. وقتی من دلیل موجهی دارم و در این شرایط که بازیکن من به دلیل صحبت با بازیکن دیگر کارت زرد می‌گیرد من باید چه کار کنم؟ داور باعث و بانی این صحنه‌هایی بود که در بازی ایجاد شد.