جمعه سی و یکم فروردین ماه

مدیران نالایق و به باد دادن آرزوهای یک شهر

مدیران تیم صنعت نفت با تصمیمات اشتباه و ناشیانه خود بزرگترین ظلم را به آرزوهای مردم یک شهر کردند.

تیم صنعت نفت باز هم باخت تا فیروز کریمی با عدم نتیجه گیری پس از 4 هفته همراهی این تیم نشان دهد دیگر توانایی مربیگری در لیگ برتر را ندارد. این مربی که در سالهای اخیر نشان داده دیگر چون گذشته نمی تواند در لیگ برتر با دیگر مربیان رقابت کند از سوی مسئولان تیم صنعت نفت در کمال نا باوری انتخاب شد اما خیلی زود ثابت شد انتخاب نفتی ها اشتباه بوده است و او بهتر است به عنوان یک پیشکسوت باقی بماند تا خاطرات خوب او در گذشته خصوصا قهرمانیش در اسیا به همراه پاس خدشه دار نشود.
نفتی ها که با پرکاس به دلیل نتایج ضعیف نتوانستند ادامه کار دهند با فیروز کریمی به مراتب بدتر کار کردند تا مشخص شود این تیم فقط مشکل مربی ندارد بلکه مدیران این تیم نیز از فوتبال روز ایران بیخ برند که چنین انتخابی برای تیمشان داشته و نتوانستند در ابتدای فصل بازیکن گرفته و حداقل برای جدا شده ها جانشینی جذب کنند.
در کل تیم فیروز کریمی هیچ توانایی خاصی از خود نشان نمی دهد و با وجود چند بازیکن توانا اما کاری از پیش نمی برد. اینطور به نظر می رسد این تیم بیمار است. شاید بهتر بود تیم صنعت بعد از جدایی پرکاس، وقتی نتوانستند سرمربی خوبی برای تیم بیاورند از کادر فنی موجود استفاده می کردند امثال سراج در این تیم هستند که شاید به مراتب از فیروز کرریمی توانا تر باشند. سراج مدت هاست در این تیم حضور دارد و از بومیان منطقه است. شاید با اتکا به بومی گرایی می توانستند شانسی به او دهند. اما انتخاب فیروز کریمی با کارنامه سالهای اخیر و بنا کردن آرزوهای یک شهر روی ناتوانی یک مربی فقط کاری بود که از دست مدیران تیم صنعت نفت بر می آمد.
نیلوفر مژدهی