جمعه دهم فروردین ماه

جوابیه باشگاه فولاد در تایید مصاحبه با البرز

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگرعنوان کرد جواد نکونام در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد جواد نکونام پس از پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از باشگاه فولاد به تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه خواهد شد و تا پایان مسابقات تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

تاج حتی مدعی شد قرار است در این مورد با حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد صحبت کند.

این در حالی است که دو هفته قبل گرشاسبی در گفت و گو با البرز ورزشی گفته بود حتی بعد از هفته یازدهم و در طول چند مسابقه تیم ملی هم نکونام را به تیم ملی نمی دهد چرا که او باید سر تمرینات تیمش باشد. به این ترتیب با توجه به مصاحبه ای که از گرشاسبی پیشتر در البرزخواندید ، بار دیگر باشگاه فولاد با تایید آن گفت و گو اعلام کرد؛" درخصوص شایعه پیوستن جواد نکونام، سرمربی تیم فولادخوزستان به کادرفنی تیم ملی، لازم است نکاتی را یادآور شویم: مایه خرسندی است که سرمربی تیم ما مورد توجه تیم‌های بزرگ و همچنین تیم ملی قرار دارد اما، موضع ما در این خصوص به هیچ عنوان عوض نشده است.

همان‌گونه که پیش از این تاکید کرده‌ایم، تیم فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و ما برای حضور پرقدرت و انشاءالله موفقیت‌آمیز در این مسابقات، به تمامی اعضا به ویژه سرمربی تیم‌مان، جواد نکونام، نیاز داریم. ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ مخالفت دوباره خود را با این انتقال اعلام می‌کنیم.این در حالی است که از یکی از نزدیکان باشگاه فولاد شنیدیم این مربی بلیط های بازی های تیم ملی در جام جهانی را خریداری کرده و نه به عنوان مربی بلکه به عنوان تماشاچی قرار است چند روزی در جام جهانی مهمان قطری ها باشد. گویا نکونام مدعی شده هر مربی باید در این رقابتها حضور داشته باشد و با تماشای بازی ها از درون ورزشگاه تجربه اندوزی کند. به این ترتیب شاید نکونام طبق گفته تاج مربی تیم ملی نباشد اما قطعا اگر در این دوره جام جهانی به عنوان تماشاچی حضور پیدا کند به اردوی تیم ملی هم سری خواهد زد.