جمعه سی و یکم فروردین ماه

هفته ای که جنجال از تاکتیک پیشی گرفت

 رقابت های هفته دهم لیگ برتر با واکنش های زشت و زیبای بسیاری همراه بود.

 از جنجال مازیار زارع در انزلی مقابل تیم پرسپولیس تا حواشی دیاباته در واکنش به یک هوادار ملوانی که به مجروح شدن این هوادار تا انجامید. این اما همه ماجرای هفته دهم نبود و استقلالی ها نیز در تهران با مربی همیشه معترض خود گرد و خاک به پا کردند. ساپینتو گویا با یک فیلمبردار درگیر شد و بر ح.اشی خود افزود. ضمن این که در همین بازی استقلال و آلومینیوم مهدی رحمتی نیز در قالب یک یاغی ظاهر شد و چه بسا اگر محمد نوازی نبود و مقابل دهان او را نمی گرفت اتفاقات بدتری رخ می داد.

 نتایج این هفته از رقابت های به قرار زیر است

سپاهان4-2 تراکتور

نساجی2-1 فولاد

مس کرمان2-0 صنعت نفت

ملوان0-1 پرسپولیس

پیکان 1-1 هوادار

استقلال 0-0 آلومینیوم

نفت مسجدسلیمان0-0 مس رفسنجان

گل گهر 1-0 ذوب آهن

ترین های هفته دهم نیز به قرار زیر است:

تیم هفته: نساجی با توجه به روند صعودی که در پیش گرفته و نتایجی که هر هفته کسب می کند به لحاظ تیمی به ساختار خوبی رسیده و یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. این تیم که همواره از گزینه های سقوط بود خود را تا رده پنجم بالا کشیده است.

مربی هفته: مورایس از تیم سپاهان با بازگشتی که تیمش به کورس رقابت با صدرنشینان برگشت نشان داد تیمش را دوباره احیا کرده است.

گلزن هفته: لوکادیا با گل سه امتیازی که زد تیم پرسپولیس را در صدر جدول نگه داشت.

بازیکن هفته: علی شجاعی بازیکن تاثیر گذار تیم نساجی که از پرسپولیس و به همراه حمید مطهری به نساجی رفت یکی از بازیکنانی است که در روند صعودی این تیم نقش زیادی دارد.

برد هفته: گل گهر با بردی که مقابل ذوب آهن به دست آورد در کورس باقی ماند.

تیم فولاد که سرمربیش کاندید مربیگری تیم ملی است هفته هاست ناکام است و شکست مقابل نساجی بازتاب گسترده ای در این باشگاه داشت.باخت هفته:
جنجال هفته: هفته دهم آنقدر جنجال داشت و جنجال ها به حدی زیاد بود که نمی شود یکی را بر دیگری برتری داد. از این رو مهدی رحمتی، مازیار زارع، ساپینتو و شیخ دیاباته می توانند همگی از جنجال سازان این هفته لقب بگیرند.

گزارش: نیلوفر مژدهی