جمعه سی و یکم فروردین ماه
لیگ برتر در معرض دید سکونشینان

والیبال با تماشاگر دیدنی تر می شود

فدراسیون والیبال رای به حضور تماشاگران در لیگ برتر داد مشروط بر اینکه شورای تامین هر شهر مجوز لازمه را صادر کند.

بدون تردید مشارکت سکونشینان در حین رقابت های ورزشی نه تنها در ارائه نمایش بهتر به ورزشکاران کمک می کند بلکه اثرات انکار ناپذیر ی در برانگیختگی جامعه درگیر با زندگی دشوار این روزهای شهر نشین دارد.

بررسی های روانشناختی نیز اثبات کرده است در کنار کاهش تنش ها تعلقات خاطر شهری و منطقه ای را نیز افزایش می دهد و همه این تاثیرات می تواند در ایجاد جو مثبت هیجانی در لیگ برتر موثری باشد.

مهندس امیر شرافت مدیر عامل جوان باشگاه شهدای می گوید: با نفس تصمیم سازمان لیگ موافق هستیم. سرمایه گذاری کرده ایم که در خدمت ورزش و تماشاگران شهر باشیم ولی بعید می دانم این اتفاق در یزد بیافتد.

فدراسیون والیبال می تواند با مکاتبه موثر با  فرمانداری یزد ساز و کاری را برای جذب تماشاچیان ایجاد کند.

ورزش با تماشاچی لذت بخش می شود و اهداف اجتماعی را که شادابی جامعه است محقق می سازد.

مهندس مهدی بزرگمهر دادگر رئیس شرکت لبنیات هراز به عنوان یکی دیگر از باشگاه های بخش خصوصی با استقبال از بخشنامه فدراسیون می گوید.

آمل یک قطب بزرگ در والیبال است و ما نیز تیمداری کرده ایم تا مردم شهر ما از بابت ارتقای والیبال آمل احساس رضایت کنند.

محمد رضا شریف پور مدیر تیم فولاد سیرجان نیز از بابت تصمیم سازمان لیگ خوشحال است او می گوید: صد در صد موافق حضور تماشاچیان هستیم. متاسفانه طی هفته های گذشته که ورود تماشاگر به سالن ها ممنوع بود بسیاری از مسوولان شهر و پیشکسوتان پشت درب سالن متوقف شده بودند چون ناظرین اجازه ورود به آنها نمی دادند و من از این بابت واقعا شرمنده شده بودم.

جواد شاکر مدیرعامل تیم ایفاسرام اردکان می گوید: باشگاه ما به عنوان بخش خصوصی از  این بابت ضرر کرده است. چرا که به جز شبکه استانی هیچ بخشی صورت نگرفت و تماشاچیان که سرمایه اصلی ورزش محسوب می شوند راهی به سالن ها نداشتند سه میلیارد و دویست پول کفپوش داده ایم اما در برخی شهر در زمین سفت بازی کرده ایم.

مسابقات لیگ نباید یکشنبه، ‌چهار شنبه باشد. نصف بازیکنان تیم مصدوم هستند.

شاکر درباره شایعاتی مبنی بر تغییر سرمربی تیم نیز می گوید: بنویسید شایعه است لطفا جو سازی نکنید انتظار داریم که از بخش های خصوصی حمایت کنند.

از نظر اخلاق حرفه ای درست نیست که بعضی مربیان با خط دادن علیه تیم ما جو را خراب کنند.

گزارش: جمشید حمیدی