پنجشنبه نهم فروردین ماه
پیشکسوت فوتبال گیلان

پیشگاه هادیان: ملوان تنهاست...

محمود پیشگاه هادیان پشکسوت فوتبال خطه شمال که روزگاری پیراهن تیم ملوان انزلی را بر تن داشت ار اوضاع کنونی این تیم می گوید. او می گوید: ورزش استان از شرایطی که بر تیم ملوان حاکم شده نگران است .

تیمی که به استان گیلان تعلق دارد و گیلان هم جزئی از خاک ایران است که به فوتبال ایران خدمت کرده است، اما در حال حاضر تنها رها شده و کسی قدر ملوانان را نمی داند نباید باشگاه های صاحب افتخاری همانند ملوان تنها بماند.

ملوانان در بازگشت به لیگ برتر خوب بازی می کنند اما از کمبود مسائل مالی رنج می برند و از این بابت در جنگ نابرابری گرفتار شده اند.

ملوان در شرایطی باید با تیم های بزرگی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد مسابقه بدهد که هر یک از آنان حدودی 400 میلیارد بودجه دارند اما ملوان چیزی در اختیار ندارد بلکه برخی ها کمر به قتل این تیم بسته اند.

 به طور مثال داوران مسابقه تیم شهر ما را قضاوت می کنند که تازه می خواهند آزمایش شوند ملوان را با ازمایشگاه اشتباه گرفته اند.

50 سال در فوتبال حضور دارم هیچوقت قضاوت بر حرف و حدیثی مانند داور ملوان-پرسپولیس ندیده ام باید به حال و روز این فوتبال گریست.

قرار بود دو مهاجم و یک هافبک دفاعی به تیم ملوان اضافه شود اما با جیب خالی نمی شود بازیکن گرفت.

 یزدانی و مرادمند را از ما گرفتند دو بازیکنی که بعد از رفتن ملوان ناپدید شدند این درحالی است که ملوان در فصل گرما و در دمای50 درجه ای مرداد ماه به خوزستان رفت و هیچ اعتراضی نکرد زارع و پژمان نوری تا کی باید زیر بار مشکلات مالی طاقت بیاورند ان هم در شرایطی که تماشاگر به ورزشگاه نمی اید و میدانیم ملوان بدون تماشاگر صفر است.

گفت و گو: اکبر عزیزی