پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
اخبار دنیای توپ و سبد

سالی که نکوست...

خبرهای پیرامونی بسکتبال ایران از چند وجه قابل بررسی است هرچند که در بحث مدیریت تیم های ملی رویکرد جدیدی به وجود آمده است اما ابهاماتی چند وجود دارد از جمله برکناری شایسته متشرعی و نیکا بیکلی در بسکتبال ملی و یا جا به جایی که در کادر اجرایی این ورزش به وجود آمده است.

مجادله جدید در بسکتبال

بحث درخواست تشکیل مجمع فوق العاده برای فدراسیون بسکتبال داغ شد و دامنه ی این قضیه به چند خبرگزاری و رسانه ورزشی رسیده است.

برخی ها شش ماه را فرصتی کافی برای ارزیابی رئیس جوان بسکتبال نمی دانند.

سالی که نکوست از بهاراش پیداست اما اعتقاد ما بر این است که تعیین کننده اعضای مجمع هستند نه خبرنگاران ورزشی بدون تردید جواد داوری اشکالاتی در کار دارد که باید برطرف سازد و به ویژه در عزل و نصب افراد فنی و اجرایی مرتکب اشتباهاتی شده که ای کاش با شخصیت های دلسوز و با تجربه مشورت می کرد.

سنگ اندازی مردان اقیانوسی

 تیم بسکتبال استرالیا از سفر به ایران سر باز می زند این تیم قرار است در چارچوب مسابقات پنجره پنجم انتخابی جام جهانی در تهران بازی کند.

زمان انجام این مسابقه روز 23 آبان ماه اعلام شده بود که فعلا با درخواست مردان اقیانوسیه مبنی بر انجام مسابقه در کشور ثالث مکتوم مانده است، دبیر فدراسیون بسکتبال تاکید کرده است که زیر بار درخواست این تیم نمی رود.که باید دید سرانجام این کار چه می شود.

نویسنده: ج - دوستدار