پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر فوتبال در هفته یازدهم

شام آخر قبل از جام جهانی

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در شرایطی طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد که لیگ پس از دیدارهای هفته یازدهم خود به تعطیلات دو ماهه خواهد رفت.

در حقیقت دیدارهای هفته یازدهم شام آخر قبل از آغاز جام جهانی قطر خواهد بود.

در بازی های هفته یازدهم، بار دیگر دو دیدار پرسپولیس با مس کرمان و استقلال با هوادار به یک بازی حساس تبدیل شد.

پرسپولیس که میلاد سرلک را پس از چند هفته مصدومیت در اختیار گرفته است، برای تداوم صدر نشینی اش نیاز به پیروزی و شکست تیم مس کرمان دارد.

مسی ها که از چند روز پیش کری شدیدی راه انداخته اند، بر این تلاش هستند تا در تهران پرسپولیس را به نوعی متوقف کند.

اما یحیی گل محمدی در پاسخ گفته است: در این بازی فقط به شکست مس فکر میکنم. میخوام تا قبل از جام جهانی صدر نشینی را در اختیار داشته باشم.

استقلال با هوادار به میدان خواهد رفت.

هوادار که خود را از جنس آبی میداند، قرار است با توپ پر دارد میدان شود؟ اما ساپینتو به دنبال بلند پروازی است تا استقلال را در صدر جدول و در نزدیکی پرسپولیس حفظ کند.

هرچند که هنوز ساپینتو در راه چیدمان تیم استقلال به گونه ای رفتار می کند که  گویا غریبه ای بیش نیست.

تراکتور در نظر دارد تا در تبریز میزبانی مهربان برای ملوان باشد. تراکتوری ها در نظر دارند خیلی محترمانه ملوان را در قعر جدول باقی نگه دارند. نفت آبادان با پیکان عملا آخرین بازی با نفت خواهد بود اما اگر کریمی موفق به شکست پیکان شود آن را بسیاری از مخالفان کریمی روزگار را بر خود تیره و تار خواهند دید.

فولاد خوزستان و گل گهر به نوعی گل باز های هفته یازدهم خواهد بود. تقابل نکونام با قلعه نویی گفتنی فراوان خواهد داشت.

مثل رفسنجان که بد میبازد و حریفان را به ستوه میاورد در خانه اش میزبان سپاهانی است که تیم اصفهانی این روز ها روی نوار موفقیت آمیز حرکت می کنند.

آلومینیوم اراک با نساجی می تواند دیدار زیبایی از آب درآید تیم رحمتی به تیم سخت کوش تبدیل شده و درعوض تیم نساجی هم خوب بازی می کند هم خوب امتیاز می گیرد. 

ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان دیداری خواهد بود که برای هر دو تیم شکار سه امتیاز نقش سه امتیاز طلایی را خواهد داشت. تیم موفق این بازی از رو چالش عبور خواهد کرد.

نوبسنده: اکبرعزیزی