شنبه یکم اردیبهشت ماه
جوامع الحکایات لیگ برتر والیبال

هرازنشینان تنها تیم بدون شکست

هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جوامع الحکایاتی بود که اگر سودی نداشت چاشنی مسابقات را بیشتر کرد.

با شکست دورازانتظار فولاد سیرجان ایرانیان در ارومیه تیم لبنیات هراز آمل که راهیاب ملل را مغلوب ساخت تنها تیم بدون شکست لیگ باقی ماند.

فولاد سیرجان در نبود دو بازیکن خسته و آسیب دیده خود محمد رضی و علی یوسف پور در مارتنی سنگین مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد جاوید اسمعیل نژاد یک تنه یک تیم بود.

نبرد خودروسازان تهران با پاس گرگان خلاف انتظار سه بر صفر شد چرا که پیکانی ها جمعی پر همت بودند که با پاس های محمد وادی نظم گرفته بودند.

شهرداری گنبد شکستی دیگر ایفاسرام اردکان تحمیل کرد. نبود مثلث آسیب دیدگان در باخت اردکانی ها بی تاثیر نبود در تیم گنبد موعود آقاپور حسین امیری و امیر حسن ملا عباسی عالی بودند.

شهداب یزد طلسم بازهای پنج گیم را شکست و در سه ست بر تیم سایپا تهران چیره شد. بازگشت به اوج میثم صالحی و امیر غفور برای شهدابی ها نوید خوبی بود.

گیتی پسند در سه ست بر هورسان رامسر غلبه کرد. محمد بربست و هومن باقری و رمضان صحبتی فوق العاده بودند نکته عجیب دادن کارت زرد و قرمز داور اول به رحمان محمدی راد سر مربی هورسان بود که باعث توقف 10 دقیقه ای مسابقه شد. چراکه سر مربی میهمان حاضر نشد زمین مسابقه را ترک کند و گفته می شود که پای دخالت نیروی انتظامی به میان آمده بود.

و اما بشنوید از مسابقه در رفسنجان که به دلیل پرداخت نشدن بدهکاری های مس رفسنجان انجام نشد و تیم مشهد بدون بازی بازگشت ظاهرا سازمان لیگ فدراسیون والیبال عزم خود را برای روشن شدن تکلیف تیم ها در لیگ حرفه ای جزم کرده است.

ترین های هفته:

تیم هفته: شهرداری ارومیه با تقدیر از گیتی پسند اصفهان و پیکان تهران

بازیکن هفته: جاوید اسمعیلی نژاد

چهره هفته: رمضان صحبتی

پدیده هفته: رامین مخدومی

مربی هفته: جهانگیر سید عباسی با تقدیر از سعید عقیلی

نویسنده: جمشید حمیدی