پنجشنبه نهم فروردین ماه
قائدی و بازگشت به الشباب؟

 تهدید مهاجم استقلال به سبک فتح الله زاده!

مهدی قائدی زمانی که از الشباب الاهلی به استقلال پیوست با شرایط بسیار خوبی روبه رو شد و حتی در همان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد تا نوید روزهای اوجش در ترکیب استقلال را به هواداران این تیم بدهد اما دیری نپایید که شرایط برای این بازیکن تغییرکرد.

قائدی در حال حاضر در دیدارهای استقلال عملکرد خوبی ندارد و ساپینتو از وضعیت وی راضی نیست به همین دلیل از وینگر تیمش درخواست کرده با شرایط بهتری تمرین کرده و عملکرد خود را در ترکیب استقلال تغییر دهد. البته ساپینتو قصد ندارد قائدی را نیمکت نشین کند و همچنان به این بازیکن اطمینان دارد اما اخطار اولیه را به وی داده تا برای نیم فصل دوم شاهد همان بازیکن مورد نظر خود باشد.

سرمربی استقلال معتقد است که اگر بازیکنی مانند قائدی به روزهای خوبش بازگردد استقلال در مورد گلزنی با مشکل روبه رو نمی شود و می تواند پیروز زمین مسابقه را ترک کند اما در حال حاضر شرایط خوبی در خط حمله آبی ها حاکم نیست.

قائدی پس از خط خوردن از تیم ملی توسط کی روش با افت محسوسی مواجه شد و روحیه اش را از دست داد و پس از آن دیگر نتوانست در ترکیب استقلال موفق ظاهر شود اما ساپینتو قصد دارد به این بازیکن تیمش روحیه داده و شرایط را برای این بازیکن تغییر دهد. این در حالی است که فتح الله زاده نیز در جلسه ای که در تمرین استقلال حاضر شد به شوخی به قائدی گفت اگر شرایط خود را تغییر ندهد و برای استقلال گل نزند وی را به تیم سابقش باز می گرداند!

نویسنده: سوده رحمانوند