جمعه دهم فروردین ماه
اعتراض فولاد به سازمان لیگ

قانون برای همه یکسان است

مسئولان باشگاه فولاد بر این باورند که شاید دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که نمی‌خواهند فولاد نتیجه بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سازمان لیگ برتر همه کار در دیدارها انجام می‌دهد و می‌خواهد تمام قوانین را به صورت آزمایشی در دیدارهای خانگی فولاد عملی کند.

فولادی ها این هفته با ملوان بازی دارد و به دلیل آنچه پیشتر در بازی استقلال و ملوان رخ داد مطمئن هستند در این دیدار هوادار خواهد آمد و به هرکس بگویند چرا قانون اینجا رعایت نمی‌شود خواهند گفت از دست ما کاری بر نمی‌آید. این در حالی است که تیم فولاد با هدایت جواد نکونام چند هفته ای است عملکرد خوبی نداشته، به طوریکه شکست های مکرر باعث افت جایگاه این تیم تا رده نهم جدول شده و به نوعی از کورس رقابت جا مانده است. در چنین شرایطی همواره سایه تیم ملی و درخواست های مکرر فدراسیون فوتبال برای به خدمت گرفتن سرمربی این تیم روی سر این تیم تاریکی کرده به شکلی که به یکی از حواشی همیشگی تیم فولاد تبدیل شده است.

این نتایج در حالی رقم خورد که اخیر برخی خبرها از سفر نکونام به جام جهانی حکایت دارد. شاید با این شکست ها نکونام اخراج شود و شرایط برای حضور او در جام جهانی فراهم شود.

جالب است که هر بار فدراسیون هر پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن نکونام حتی برای چند هفته مطرح می کند باشگاه فولاد مخالفت می کند اما اخراج این مربی به دلیل نتایج ضعیف شاید گزینه خوبی برای طرفین باشد و بتوان گفت با این اخراج دیگر مشکلی سر راه نکونام نخواهد بود. باید دید با شرایط موجود تکلیف نکونام و فولاد چه می شود.

 آیا او را به خاطر این نتایج اخراج می کند و راهی جام جهانی می شود یا باشگاه فولاد همچنان مانع اصلی رسیدن این مربی به تیم ملی خواهد شد.