چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

حذف تونس از جام جهانی؟!

فدارسیون بین المللی فوتبال به شدت با مداخله سیاسیون در امور داخلی فوتبال کشورها مقابله می کند و در این باره هشدارهای متعددی داده است که آخرین آن مربوط به تیم ملی تونس در جام جهانی قطر است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فدراسیون فوتبال جهانی در سالی که درماه‌های پایانی آن قرار داریم دو فدراسیون فوتبال زیمباوه و کنیا را محروم کرده و البته همان‌ طور که در جریان هستید هشدارهایی نیز به فدراسیون فوتبال ایران داده است.

همچنین فدراسیون فوتبال هند دیگر نهادی است که به دلیل دخالت اشخاص ثالث عملکرد غیر مستقل به حالت تعلیق درآمده است. این تعلیق برای هندی‌ها در شرایطی به اجرا درآمد که این کشور میزبان رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال زنان بود. 

 سهیل خمیرا، خبرنگار تونسی، تماس برای تعویق تاریخ شروع مسابقات لیگ داخلی را دلیل حساسیت فیفا بر عملکرد مستقل فدراسیون فوتبال تونس عنوان کرده است.

گفتنی است تونسی‌ها در حالی با احتمال حذف از رقابت‌های جام جهانی مواجه شده‌اند که به زودی تیم ملی فوتبال این کشور در دیداری تدارکاتی باید به مصاف تیم ملی فوتبال ایران برود و با وضعیت پیش آمده باید دید طی روزهای آینده شرایط برای فوتبال این کشور چه طور پیش خواهد رفت.